Antrekk – 190416

Skjørt i april måned dere! Tenk det! Du som bor lengst oppe i nord.. Klør du deg ikke litt i hodet når du ser antrekksbilder som dette og lurer på hvorfor du ikke har flyttet ned hit allerede? Jeg forstår virkelig ikke hvordan dere holder ut i der oppe i kulden? Hehe, jeg tror jeg LEVER for varme vår og sommermåneder…


Det er dager som denne jeg går og gleder meg til hele forbaska vinterhalvåret. Helt perfekt har jeg det nå. <3 Annika kom på besøk rundt klokken 13.00 i formiddag og siden har vi bare kost oss i solen med bildeknipsing, skravling, latter og lunsj. Digger at hun har tatt opp igjen bloggingen sin så jeg ikke lengre er alene om å være den gale fotografen i venninnegjengen. Dessuten er det alltid herlig å ha en bestis å dele samme lidenskap med!

– Skjørt fra Gina Tricot, Veske fra New Yorker, Genser fra Bikbok og sko fra Bubbleroom


Etter noen ettermiddagstimer på verandaen kjenner jeg det er på tide med en ny treningsøkt! Selini og jeg har en date om en halvtime, så nå skal skjørtet erstattes med treningstightsen. Sirkeltrening på Fresh står for tur, og på en mage proppfull av biffsnadder, pommes frites og bearne skal det bli riktig så artig!

Håper det står like bra til med dere <3
Det er vel ikke bare mitt humør som blir påvirket av dette været!

33 kommentarer
    1. Så fin du er Marthe! Elsker skjørtet, måtte gå til innkjøp av samme selv etter å ha sett det på snapchaten din! 🙂 Kos deg masse på trening, du har virkelig blitt ordentlig sprek i det siste, skal selv komme ordentlig i gang med treningen etter eksamen er ferdig! Ønsker deg en super fin tirsdag 🙂

    2. Først og fremst: elsker outfiten! Og er helt enig, sørlandets temperaturer er meget innafor! Lurte på om du kunne ha et innlegg hvor du viser en del av dine vårfavoritter? Trenger inspirasjon til vårgarderoben, noe jeg sikkert ikke er alene om, hihi ❤️

    3. Et veldig flott antrekk, digger skjørtet! Skikkelig sommerlig og fint 😀
      Lever for sol og varme jeg også, hehe. Derfor veldig rart at jeg bor i regnbyen Bergen, haha. Men men. Håper sommeren kommer fort nå ^^
      Var selv med kusinen min og hadde photoshoot i sentrum, og gikk på café til lunsj. Kjempe koselig (:
      Kos deg med treningen 😉

    4. Fina! Det er jo ISKALDT i Kristiansand for tiden da, og den suuuure vinden i dag, hvordan orker du slike klær?! 😮 Er fra Nord-Norge, men studerer i Kristiansand – Nord-Norge er akkurat like varm og fin som Kristiansand når sommermånedene er på sitt beste, det vil si hele juli og de første ukene av august. Og og og!! Har du googlet “nord-norge strender”? hallo! PRØV! Dét over syden når som helst 😀😀

    5. Hei. Hvordan går der med det periorale dermatitt utslettet ditt du hadde for en stund tilbake ? Hva fikk det til å gå vekk? Å hvordan kremer og sminkefjerner kan du bruke på huden din ? Hadde blitt kjempe glad for svar da jeg også har fått dette :/

    6. Du får alle klær til å se så bra ut! Jeg bruker så godt som aldri skjørt eller shorts, ettersom det ikke ser ut som at jeg har ankler, bare legg helt til foten.

    7. Camilla Acklam: Hihi, har du prøvd med hæler til? Jeg klarer heller ikke å gå med shorts/skjørt uten hæler. Da føler jeg som deg at jeg har legger helt til foten. Haha! <3

    8. Anonym: Heisann! Å, det der er virkelig helt forferdelig ubehagelig. Jeg har heldigvis ikke hatt det på over to år nå, men om vintene går jeg bare å venter på det. Det eneste som hjalp meg da jeg fikk det var antibiotika. Nå husker jeg ikke helt hvilken type men det var noen tabletter som egnet seg spesielt godt til hudsykdommer som dette. Jeg tror det står på nett at uten behandling som det så vil det ikke gå bort. :/ Jeg hadde det i to uker første gang før jeg fant ut hva jeg trengte og etter at første tablett var tatt gikk det toppen tre dager før alt var borte. Virkelig effektivt! 🙂 Jeg bruker hvilke som helst kremer i hverdagen, men sminkefjernerservietter må jeg alltid ha parfymefrie og så milde som overhode mulig 🙂

    9. Anonym: Ja, det er enda litt sur vind, men på vår vindstille veranda er det himmelsk :’) Jeg tilbrakte to uker i Tromsø en sommer da jeg gikk på ungdomsskolen og da var det varmt nok til å gå i shorts, men havet var så kaldt at vi ikke orket å stikke fingrene nedi engang. Haha! -Men at det er flott i nord-norge er det ingen tvil om. En bil-roadtrip rundt fra by til by i nord er fremdeles en stor drøm som både Daniel og jeg har lyst til å få oppfylt i sommer. <3

    10. Henriette Celin: Tusen takk Henriette <3 Å, hørtes ut som en hyggelig dag. Bergen er en nydelig by til tross for det forbaska regnet. Hadde det vært litt mer sol så tror jeg vi alle hadde bodd der! Jeg har en venninne som stuerer i Bergen og hun sier hun nesten bor i regnstøvlene, og så fort solen titter frem er det ikke et menneske som holder seg innendørs. Haha, på et blunk er byen fylt opp med sjeleglade bergensere 😀

    11. Oda: Tusen takk! <3 Javisst kan jeg det! Hvordan tenker du? Vårfavoritter i min egen garderobe, fra Nelly eller bare generelle basics en bør ha i garderoben? 🙂

    12. Siri: Tusen takk Siri. Å så moro at du kjøpte deg det selv 😀 Synes det er så godt å gå i også. Mykt og deilig <3 Ja, treningsmotivasjonen er det ingenting å si på om dagen. Ihvertfall ikke nå som jeg har fått slengt meg på en god venninne. Er så herlig å kunne pushe hverandre litt <3 Ha en superduper onsdag fina!

    13. Vist jeg skulle ha flytta herfra som jeg bor hadde nok kristiansand/arendal vert en av de plassene jeg helst ville til, virker så idyllisk og nydlig der! 😀

    14. Ingenting e så deilig som når været e varmt nok til å gå med bare ullgenser. Tro mæ, du blir faktisk vant til det, så ingen misunnelse her i gården 🙂

    15. Morsomt at det nå har vært supervarmt i nord, og snø i sør. I fjor sommer (og årene før) var det tropevarme om nettene i bodø. Og jeg er fra nord, bor 2 timer unna Oslo. vinteren her har vært kaldere enn jeg kan huske de 18 årene jeg bodde i nord. Funnyyy

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg