Happy Times with Hairtalk

Behandlingen er sponset

– Today i woke up with Pocahontas hair –

Wææææ! Endelig har jeg fått satt inn Hairtalk tape extentions igjen! Jeg satte meg i frisørstolen på Duo klokken 10.00 i går formiddag, og tre timer senere var håret mitt godt over en halv meter langt og flere nyanser lysere. Gud så klar jeg plutselig ble for sommer! Det er snart tre år siden jeg fikk teste dette håret for første gang, og siden har jeg skiftet mellom både mørk brunt, blondt og en slags stripet mellomfarge som den jeg har nå.

Det er ikke bare ekstra lengde og fylde Hairtalk håret kan bidra med, men også ekstra spill! Har du flere fargenyanser i håret ditt fra før av så kan frisøren din bestille tape-pakkene i litt forskjellige varianter slik at du ender opp med å få en lekker stripeeffekt. Ganske genialt at man kan gjøre håret lysere med blonde striper uten hjelp av blekemiddel eller hva? Eller bare tilføye et brunt hår litt flere nyanser uten hjelp av farge? Nei, Hairtalk er og forblir et favorittprodukt. Jeg kjenner jeg blir oppriktig GLAD av å våkne opp med dette håret på hodet.

Jeg tror jammen dere kan se hvor myke disse hårstråene føles? Håret mitt er så blankt, rent og glatt nå at jeg nesten gleder meg til å skitne det til så krøllene kan vare litt lengre. Det er ingen hemmelighet at jeg er frelst av lange lokker, men så glatt som toppen min er nå, tror jeg nesten bare de vil gli ut igjen. Jeg får ta en omgang med hårsprayen, for neste uke har jeg lyst til å dele en hårvideo med dere hvor jeg viser hvordan jeg styler det!

– Bukse og Jakke fra Bikbok, Sko fra Euro Sko, Singlet fra Gina Tricot –

Hva synes dere? Flere som fikk lyst på langt og fyldig hår til sommeren?
Time hos RÅflinke Marianne på Duo frisørsalong kan dere booke HER, eller ringe
38097201.

34 kommentarer
    1. Må bare starte med at du ser virkelig HELT fantastisk om dagen, du stråler som bare det og det gjenspeiler så fint gjennom bloggen. Det er virkelig en fryd å klikke seg inn her hver dag (flere ganger) :D. Jeg har selv kjøpt buksen og en lignende topp på bikbok så gleder meg til det kommer i posten, for dette antrekket var bare lekkert<3 Ønsker deg en super fin fredagskveld Marthe 🙂

    2. Siri Madeleine: Ååå <3 Tusen tusen takk! Tilbakemeldinger som denne gjør dagen min altså! Gled deg til buksen kommer frem, for den er helt nydelig å gå i. Den sitter som et skudd og stoffet er superdeilig :') Må ha den i sort også jeg!

      En fin fredag må du også ha snille <3

    3. Nydelig! Skjønner godt du er fornøyd.:)
      Jeg mistet så masse hår da jeg hade tape extensions, de lugget i håret når jeg hadde det oppsatt og når jeg sov. 🙁
      Har håret liggende ferdig til å sette inn igjen men jeg tør ikke…

    4. Hei! Så utrolig fint det ble! Synes du kler langt hår som du kler mørkt hår. Alt kler den smukke 🙂 hvordan gjorde du håret lysere? Stripet det? Jeg har også veldig lyst å bli lysere men frisører er så vanskelige 🙁

    5. Tjerese: Tusen takk <3 Jeg hadde litt striper i det fra før av, så i går farget jeg bare etterveksten og satte inn tape extentions i både en mellomblond farge og en lys blond som gjorde stripe-effekten enda sterkere 😀

    6. Så fint og vårlig antrekk! Håret ble jo kjempebra 🙂
      Har veldig lyst på litt lengde selv, men studentlommeboka sier nok blankt nei til det, haha.. God helg til deg :*

    7. Du er inspirerer på en veldig fin måte! Her er det alltid god stemning og flotte bilder. Heier på deg!
      Jeg lurer også på hvor mange pakker de har brukt i håret ditt her? Fint resultat 🙂
      God helg!!

    8. Vil også legge til at jeg ser på dette som en blogg hvor folk klikker seg inn for å lese innleggene og bli inspirert av bilder av god kvalitet, ikke fordi de forventer en sjokkerende overskrift. Jeg synest du får til noe mange andre bloggere ikke klarer. Bra jobbet og lykke til videre 🙂

    9. WOW, jeg har ikke annet å si! Du ser HELT fantastisk ut! Jeg har en (nesten) lik bukse som deg, bare i militørgrønn, og jeg er helt forelsket i den. Å gå tilbake til de ukomfortable skinnyjeansene etter en dag i slike myke, herlige bukser er nesten helt trist, haha!

    10. Camilla Acklam: Ja helt klart <3 Jeg bruker clip on extentions når jeg ikke har tape som nå, og det er så slitsomt i lengden :O Det går greit til fest en gang i blant, men når man bruker det så ofte som jeg har gjort så er det bare helt vanvittig kjedelig å bruke tid på å ta det av og på hver eneste morgen og kveld. Elsker at jeg nå kan våkne opp med håret, dusje med det og hele pakka <3

    11. Kristi Pedersen: Tusen takk Kristi! Haha, det er så sant. Jeg gikk i vanlige, superstramme dongeri i hele går og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når kvelden kom. Slike fine, myke stoffbukser er det bare å kjøpe en hau av i fremtiden :’D

    12. I: Å <3 Slike kommentarer altså. Jeg setter så vanvittig stor pris på ord som disse! Tusen tusen takk! :')

      Når det kommer til håret så har jeg fire fulle pakker. Mer enn det tror jeg ikke får plass på et hodet. Hihi. Det holder ofte med bare tre pakker også 🙂 God helg til deg og!

    13. Anonym: For 55 cm (fire fulle pakker) koster det 9000 å få satt det på hos frisøren. Da har du et ordentlig kvalitetshår i et helt år. For 40 cm (fullt hodet-fire pakker) koster det 7600kr. Da kan du sove med det, dusje og bade med det, og vel ja gjøre hva enn du vil. Det eneste du må gjøre er å heise tapen ca hver 6 uke 🙂

    14. Hei! Så fin bukse, den satt virkelig supert på deg!
      Er det lenge siden du kjøpte den ?? Kom den i flere farger?
      Du er virkelig nydelig! Stå på Marthe og god helg videre <33

    15. Kan jeg spørre hvor langt ditt eget hår er? Bare ser at hos mange er det tydelig skille på naturlig hår og extentions. Men det var godt blendet inn hos deg! Nydelig fargespill, veldig likt mitt eget hår(mitt er heldigvis nesten like langt naturlig etter mye sparing og god pleie🙏🏼😁 )men det er kjedelig å spare, forventningene blir så høye. Bare litt igjen til målet på lengde er nådd😄

    16. M: Mitt eget hår er rundt 30 cm fra toppen til bunnen tipper jeg. Det høres langt ut, men det er ikke det. Jeg har minst 20 cm ekstra med Hairtalk i nå 🙂 (klippet av ca 5 cm da vi satte det på). 🙂 Heldig du er som har langt hår naturlig. Det har ikke jeg hatt siden jeg var 16 år! (før jeg ødela det med bleking) <3

    17. Aleksandra: Hei! Tusen takk 😀 Buksen kjøpte jeg denne uken og den finnes også i sort. Håper de har flere igjen for jeg vil gjerne ha den i sort også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg