Antrekk – 110416

Å du deilige mandag! Takk for at du kom med sol og 15 varmegrader.. Jeg tok på meg både ullgenser og tykke, sorte skinnbukser til morgenen i dag, men etter en 10 minutters utendørs shoot skjønte jeg raskt at denne gule overdelen må pakkes ned i vinterskuffen. Jeg ble faktisk brun av å ligge på verandaen i helgen! HerreGUD så deilig. Denne våren skal jeg nyte hvert eneste sekund av for april og mai neste år er sannsynligheten stor for at jeg sitter innendørs og pugger til en eller annen eksamen. Usj.. Jeg grøsser jo bare av tanken..

Jaja, den tid den sorg si! Har dere fått en myk start på dagen? Daniel reiser til Oslo med jobb om en halvtimes tid, og da skal jeg faktisk ha leiligheten for meg selv heele uken! Syv dager all by myself! Hoho, hva slags sprell skal jeg da finne på? Jeg blir ihvertfall nødt til å invitere jentene på en girlsnight eller to <3

Ellers har jeg tenkt til å sette av mandagskvelden til planlegging. Det ble ikke så mye tid til overs etter klatring og magesjau i går, så ukens blogginnlegg får jeg legge en slagplan for nå! -Så må kjøleskapet fylles opp med litt godbiter igjen. Sunn speltlompe-pizza står på menyen min i kveld, og den skal jeg nyte til en episode med Paradise Hotell! Håhå, nå som mannen er bortreist skal jeg jammen se meg dritlei på søppeltv <3

Ha en superduper mandag så lenge, så sees vi nok igjen i kveld <3

24 kommentarer

Siste innlegg