Mango Lime Smoothie

God kveld! Nå har dere vel allerede rigget dere til med Idol på skjermen? Jeg har lovet mannen å heller se reprisen med ham etter kampen hans i kveld, men jeg må si det kribler greit i fingrene etter å trykke på tv2. Hehe, jaja jeg har heldigvis kjøpt inn noe som kan distrahere meg de neste par timene. Reker står på fredagsmenyen min, og til dessert skal jeg ha mango og friske reddiken. Det er rart med det, men i ukedagene tenker jeg ikke på annet enn snickers, og når helgen endelig kommer craver jeg grønnsaker og frukt.. Hva er greia?


Kanskje det ville vært en idé å flytte godterispisingen til mandager og tirsdager fremover? Sjokoladen smaker jo aldri så godt som på en mandagskveld! Vi får sjå, vi får sjå. Så lenge jeg trener som nå så spiser jeg ærlig talt når jeg vil, og hva jeg vil med goood samvittighet <3 Selini og jeg kom hjem fra løpeturen vår for et par timer siden, og fy søren så hyggelig det var å løpe sammen med noen igjen. 6 kilometer gikk unna på 40 minutt, og mens jeg peste som en annen pensjonist, trippet Selini lett på tå til siste meter. Ler meg ihjel.. Den damen har bare med å ta meg med på flere turer, for så sprek skal fader meg jeg og være mot slutten av denne måneden.

– Grønn Mango Lime Smoothie –

Da jeg kom hjem lagde jeg meg en ordentlig godsmakende smoothie som jeg koste meg med til 10 nye reisetips-kommentarer fra dere! Tusen hjertelig takk til alle som har lagt igjen sine egne erfaringer i innlegget under her. Ordene deres kommer så godt med at dere ikke aner det engang. Denne ferien skal bli så bra!

Mango/lime Smoothie – Slik gjør du:
1.
Ha kjøttet av 1 mango, en håndfull spinat, 1/2 frossen banan, saften av 1 lime, og 1 grønt eple i en blender. Tilsett en skvett eplejuice for å få blenderen i gang, og mos alt til en tykk og deilig smoothie!

Oppskriften holder til et stort eller to små glass.
Nå må dere ha en fin fredagskveld <3

16 kommentarer

Siste innlegg