Sale faves for spring

Affiliateslenker

Hei og god kveld kjære, gode dere! Nå sitter jeg i bestemors sofa og oppdaterer dere med litt salgsfavoritter fra Nelly sitt mid season sale! Mange av dere er allerede i full gang med å oppgradere vårgarderoben, og til dere som enda ikke har fylt den opp har jeg plukket ut 9 lekre kjoler som nå fås kjøpt superbillig. Hundrevis av varer er satt ned med opptil 60% så om dere ikke skulle like noen av disse under her så ta ihvertfall en titt der inne!

Tirsdagen min har vært like bra som gårsdagen. Den startet med en treningsøkt etterfulgt av frokostdate med barndomsvenninnen Iselin, og siden har jeg bare hygget meg med bestemor og bestefar. Spist enda mer god mat, og ja.. Til og med ligget 20 minutt i solsengen! Hoho, jeg har vel egentlig avstått fra den slags, men nå var det så mange måneder siden kroppen hadde fått sol på seg at jeg tenkte det heller fikk våge seg <3


1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER


Ta gjerne en titt på resten av Nellysalget HER
Måtte dere alle ha en super tirsdagskveld videre <3

17 kommentarer

Siste innlegg