April Bucket List

♥ Ta en aprilspøk! Eller i det minste ikke la meg lure selv.. Kjenner jeg den mannfolket mitt rett så har han vel pønsket ut noe lurt til han kommer hjem… Denne får jeg holde dere oppdatert på! Har dere blitt lurt på en eller annen morsom måte i dag, så del gjerne historien med meg. Jeg elsker å lese om slikt!

♥ Søke studier. Wuhuu, søkefristen går ut 15 april! Det er bare to små uker til, og til tross for at jeg har studert mulighetene mine opp og ned, har jeg fremdeles ingen anelse om hva jeg vil ende opp med. Jeg har satt meg som mål å sende inn søknaden i løpet av helgen, så jeg får bare fylle den opp med så mange retninger som overhode mulig og omrokkere på valgene om jeg ønsker det, helt frem til juli. Det skal bli så spennende!

♥ Reise til Stavanger! Begge bestefedrene mine fyller år i april, så førstkommende søndag tenkte jeg å ta turen til favorittbyen for å feire disse flotte mannfolkene! Gud så godt det skal bli med litt familiekvalitetstid igjen.

♥ Opprettholde den gode kommunikasjonen med dere lesere. Jeg hadde en uke i april hvor jeg var helt elendig på å svare på kommentarer, men nå er jeg tilbake og her skal jeg forbli! Jeg elsker jo at dere er så vanvittig flinke på å legge igjen tilbakemeldinger her inne <3

♥ Se filmen “The Boy” på kino. Det er så lenge siden jeg har sett en ordentlig skrekkfilm, og denne thrilleren ser suuuperspennende ut! Jeg må bare finne noen å gå med. Heh! Daniel kan ikke fordra denne sjangeren, men jeg har ihvertfall én venninne som setter pris på små hjerteinfarkt i kinosalen.

♥ Klikke hjem noen VILLE badebomber i knallfarger fra Lush. Hihi, dette gjorde jeg faktisk før jeg la meg i går kveld. Det er en skam at jeg ikke har gått til anskaffelse av dette før. Jeg har hatt badekar i syv måneder nå! Aner dere hvor gøy det er med badevann i alle regnbuens farger som får hele huset til å lukte sitrushage?

♥ Kjøre en 30 dagers squat challenge med meg selv. Mer om det tenkte jeg å fortelle dere om senere… I dag tidlig skrev jeg en liste med mine treningsmål for april måned, og denne gang skal jeg oppnå dem også.

♥ Spare 15 000kr. I april måned har jeg minimalt med utgifter, så da vil jeg slå til med litt ekstra på sparekontoen.

♥ Fortsette å crave appelsiner fremfor sjokolade og chips i ukedagene. Jeg er blitt så appelsinfrelst de siste to ukene at jeg ikke engang har lyst på usunnheter når kvelden kommer og det er tid for å snurre et par episoder med Prison Break! Det er så deilig det!

♥ Bestille en Iskender-kebabtallerken på byens nye Tyrkiske restaurant. Jeg gråt nesen en skvett da “Lille Istanbul” la ned i Kristiansand i fjor høst, og da jeg for bare et par uker siden oppdaget dette nye tyrkiske stedet nesten midt i Markens… Jeg hvinte av glede! Tyrkisk mat altså.. Elsker det.


Kjenner jeg blir skikkelig GLAD av å skrive disse månedlige bucket-listene jeg..
Ha en deilig fredag og pass opp for alle som er ute etter å narre i dag! <3 Bildene er fra Pinterest.

21 kommentarer
    1. Min kjære lurer meg jevnt hele året gjennom. Men 1. April tar han helt av. I år dro han ut tidlig, så jeg har ikke sett ham enda. Men to år siden ringte han hjem, og fortalte at bilen var ødelagt. Hele bunnpanna løstnet i en fartshump. Jeg var helt fra meg, vi skulle ha ungene og dra på helgetur. Men det så ut til å bli virkelig dyrt, vi hadde ikke penger til en ny bil bare helt uten videre og jeg var ikke sikker på hva jeg skulle føle i det han sier “Det er bare å vrake. Men jeg vet ikke om vraken er åpen på første april.” Jeg la på umiddelbart og brøt ut i latterkrampe. 🙂

    2. Christine: Hahahaha! 😀 Fantastisk! Den følelsen når du skjønner at alt bare er fleip 😀 Håper han finner på noe lurt med deg i dag og jeg så jeg får servert enda en god historie!

    3. Søke skole jaaa.. Tenker på det om dagen jeg også. Er så mye spennende å velge mellom!
      Er veldig glad i bloggen din, forresten. Den er så ordentlig, og man merker at du legger arbeid i innleggene. Jeg sitter ofte her og smiler mens inspirasjonen strømmer på 🙂

    4. Nå skulle jeg gjerne hatt et badekar selv, for slike badebomber vil jeg ha! Herlighet så gøy, og ikke så fantastisk deilig med lukten av sitrushage! Jeg håper du får en flott april måned Marthe 🙂 Klem!

    5. Hei Marthe:) Kjæresten og jeg skal til Island i slutten av april og tenkte å planlegge litt. Det ser ut som vi tidsmessig må velge mellom Grillmarkadurinn og Fiskmarkadurinn. Hvilken av disse anbefaler du mest?:) eventuelt andre restauranter eller evt. lunsjsteder du hadde god erfaring med?:)

    6. Anonym: Heisann! Åå heldige dere er <3 Nå fikk jeg lyst til å sette meg på første fly tilbake selv. Dere MÅ besøke Fishmarkadurinn. Det høres kanskje bedre ut med grill, men nei... fishmarkadurinn ga oss en av de beste matopplevelsene våre noen sinne. Alt fra menyen er godt, men jeg anbefaler dere å bestille "chefs choice". Da får dere en blanding av syv små og store retter + dessert og prisen er rundt 600kr per person. Litt mer hvis dere vil ha en vin til hver rett også. Det må jeg og bare anbefale <3 Ellers er cocktailene her supergode!

    7. Deiz: Ikke sant? Jeg tror aldri jeg vil gå tilbake til å bare ha dusj for de badeopplevelsene gjør dagene mine. Hehe! Tusen takk <3 Det håper jeg du og får! Stor klem

    8. Skulle ønske du la ut litt mer personlige innlegg.. Har lest bloggen din i veldig mange år, men i det siste året har jeg på en måte mista litt interessen siden jeg syns alt av innlegg nesten virker forhåndsskrevet og planlagt til punkt og prikke. :/

    9. Veldig fint å sette seg både mål og gjøremål for månedene, så skjønner du blir glad bare av å skrive de ^^
      Spent på å høre om han fant på noe tull med deg, hehe x) og så kjekt at du skal reise til Stavanger for å feire besteforeldrene dine. Jeg skal selv reise til Oslo den 21 mars, og blir til 24. Da skal jeg besøke bestevenninnen min som jeg ikke har sett på evigheter, blir så kos 😀

    10. Moi: JA! 😀 Jeg husker ikke navnet på den, men den lå midt i bussgaten! Henrik Wergelandsgate tror jeg den heter 🙂 Rett ved siden av sushirestauranten som også ligger der.

    11. Fine mål du har satt deg, hopper meg på den 30 squat challengen. Hvordan finner du så fine bilder på Pinterest, har du egen Pinterest konto?😊😊

    12. Lisa: Jaay! 😀 Herlig å høre at du og slenger deg på 😀 Dette klarer vi! Angående pinterest så har jeg ingen konto som er i bruk, men jeg bare søker opp forskjellige ting som “fashion mood board” eller “happy quotes inspiration” så dukker det alltid opp masse fint.

    13. Hei.
      Jeg klarer aldri å lure noen, men tok likevel sjansen i år. Litt bakgrunnshistorie: jeg er verdens lateste person, eneste gangen jeg løper er for å rekke bussen.. Jeg er singel, og trives med å være det. Men det er en kjekkas her, ordentlig eyecandy som er TreningsNARKOMAN, løper hver dag, noen ganger fler ganger daglig..Jeg kjenner han ikke og har aldri prata med han.. Så 1april sendte jeg snap til mamma og noen venninner som alle vet at jeg syns “Løpern” er kjekk, med meg selv i treningstøy, et forskremt fjes og teksten: Hjelp! Hva f har jeg klart å få meg selv i.. Skal løpe med løpern.. Fikk meldinger med Lykke til og om det var date… Alle gikk på den:) Og det føltes utrolig godt, haha:D

    14. Jeg og ei venninne var i bilen på vei mot Gardermoen på fredag. Vi hadde litt dårlig tid til flyet, siden vi begge hadde vært på jobb først. Venninna mi fikk melding av min mamma om at vi måtte skru på P4, for alle shuttlebussene på Gardermoen var i streik. Haha, to minutter med stress før hun heldigvis skrev aprilsnarr! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg