Når du føler du gjør årets kjøp…

Har dere sett noe så nusselig? Ler meg ihjel.. Jeg har alltid ønsket meg et slikt “sovebind” for øynene, og da jeg oppdaget denne kaninvarianten på H&M i går, kunne jeg ikke annet enn å røske den med meg. Heh! Jeg bar den på hodet hele dagen og gikk bare å gliste fra øre til øre.. Dere vet når man føler man har gjort årets kupp? Åh *Bedende hender emoji*. Daniels reaksjon på dette livsnødvendige innkjøpet var derimot ikke like oppløftende.

Meg: Var den ikke skjønn Daniel? Du kan få låne den når du har middagslurene dine!
Daniel: I kveld skriver jeg fullt april-budsjett for deg. Du har for lite å bruke pengene dine på.

Så her sitter jeg da.. Klar med penn og papir til mannen kommer hjem for å sette opp “Marthes budjett” for april måned..  Jeg har lyst til å si at jeg dæver av latter, men egentlig så gjør jeg ikke det. Jeg kunne helt sikkert spart en krone og to på å ikke gå til innkjøp av dilldall som… sovebind. Planen er å kjøpe hus eller leilighet innen et års tid, og innerst… jeg mener sånn heeelt innerst sier noe meg at litt mer sparing ville vært fornuftig.

Mannfolket er vel hjemme om en liten times tid, og inntil da skal jeg bare sitte og kose meg med litt mer bloggskriving. Tenkte jeg skulle forhåndsskrive et innlegg til i morgen tidlig så jeg kan dra i stallen allerede klokken 09.00 og nyte heeele formiddagen med hest og finvær. Ah, for en uke dette her blir da!

Virkelig en oppgradering fra den forrige <3

28 kommentarer
    1. Så søt den var! Har en del sånne selv 😛 en i panda, en ugle og en hvor det står “5 more minutes” XP Pleier ikke å sove med det så ofte da, men veldig deilig å ta med på fly 😉

    2. pandaen tror jeg at jeg fant på h&m i høst, uglen er fra Urban Outfitters fra 2013 og den hvor det står “5 more minutes” fant jeg i en butikk i spania 😛 Er ikke sånn jeg pleier å lete etter, men kjøper de gangene jeg finner noen søte 😛

    3. Guro M. Rovik: Ja, det er helt sant 🙂 Jeg tror kanskje det var mer masingen om ferie, nye lamper og restaurantbesøk i helgen som fikk frem Daniels trang til å ta over budsjettet. Hehehe <3 Livsnyter Borge i et nøtteskall!

    4. Kan du skrive litt om du har bestemt deg for studier til høsten? Søknadsfristen går jo ut snart så er veldig spent på hva du tenker å gjøre 🙂

    5. byAnne: Aha 😀 Da vet jeg hvor jeg skal holde øynene ekstra åpne 🙂 Angående studier til høsten så tenkte jeg så absolutt å komme med en oppdatering her også snarest! Jeg kommer til å sende inn søknaden innen uken tar slutt så det blir veldig spennende 🙂

    6. Hei!
      Skal til Kristiansand til helgen og lurer på hvilket utested som er best? Vet at du ikke er veldig glad i å dra ut, men når du først gjør det, hvor drar du da?

    7. Nora: Hei Nora! 🙂 Harveys og Tollboden er utestedene ugdommen går på i dag 🙂 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men begge disse stedene har 20 årsgrense og ligger i samme gate, omtrent rett ved siden av hverandre “tollbodgaten”. Du kommer ikke til å gå glipp av dem, for det er alltid kø utenfor begge steder en lørdagskveld 🙂 Jeg pleier å gå på Harveys i andre etasje. Der er det 23 årsgrense, men om du er jente og pen nok så kommer du inn om du er 20 også. Haha! Jeg liker ikke musikken i første etasje, så jeg holder meg alltid over 🙂 Er du under 18 så vet jeg faktisk ikke hvilke tilbud Kristiansand by har av utesteder. Alt som var da jeg var 18 er nå lagt ned 🙂

    8. Haha, mest lættis navnet jeg har hørt på noe slikt, sovebind, haha 🙂 Kjære Marte, det heter sovemaske :*

    9. Haha, sovemaske er ingen dum investering! Etter jeg kjøpte min er det aldri et problem å få sove på fly eller etter nattevakt. Trodde ikke jeg kom til å bruke den så mye som jeg faktisk gjør, men jeg er blitt helt avhengig. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg