18 filmer å snurre på jentekveld

Forrige uke tipset jeg om 18 filmer som passer perfekt å snurre under hyggelige kjærestekvelder. Denne uken har jeg lyst til å komme med 18 av mine favoritter til jentekvelder! Her snakker vi kliss, kliss og mer kliss, kjekke menn i hovedrollene, feelgood filmer, og god, typisk jentehumor. Mange av dem har dere garantert sett før, men dette er filmer ihvertfall jeg kan snurre om og om igjen med noen års mellomrom. Bridget Jones er en slager som får meg til å knekke sammen i latter gang på gang, og det samme er Nr.1, 2, 11 og 14 under her. GUD som jeg gleder meg til Bridget Jones 3 kommer på kino. Har jeg forstått det riktig så kommer den til høsten! *KLAPPEIHENDENE*

1. How to lose a guy in 10 days 2. Blandede følelser  3. Bridget Jones 4. The best of me 5. Paper Towns 6. The Lucky one 7. The Longest Ride 8. The Back-up Plan 9. Sex and the city

10. Did you hear about the Morgans 11. The Dictator 12. Barefoot 13. The Other Woman 14. Bridesmaids 15. The Vow 16. Safe Haven 17. Something Borrowed 18. Magic Mike


Har du noen andre favoritter innen kategori “jentefilm” så del dem gjerne med oss!
Stavangerlivet er forresten fremdeles helt fantastisk og jeg nyter enhver time her <3

21 kommentarer

Siste innlegg