It’s time to bbq!

Hei og hopp dere! I dag er humøret veldig mye bedre, og langfredagen har så langt vært helt super. Ettersom jeg reiser til Lyngdal på sleepover til Cathrine i morgen, bestemte Daniel og jeg oss for å prøve å gjøre noe hyggelig denne formiddagen! Planen var egentlig å padle i kano, men etter å ha tenkt oss litt om bestemte vi oss for å dra på piknik til Hamresanden og grille i stedet. Hehe, vil nødig ta noen sjanse! Uheldigvis for oss så begynte det å regne akkurat i det vi satte føttene våre i sanden, så da var det egentlig bare å ta med engangsgrillen hjem igjen og kjøre piknik på verandaen i stedet. Koselig det også da <3


Vi har kanskje ingen hagemøbler, men det hindret oss ikke i å hive innpå med både grillribbe, pølser og asparges surret i spekeskinke. Mmm! Etter en halvtimes tid tittet jammen solen frem også, og da ble det så varmt i sorte skinnbukser at jeg like godt kledde meg halvnaken. Fordelen med å bo så høyt som i fjerde etasje..

Nå skal jeg snart gjøre meg klar for enda mer mat, for om et par timer skal jeg treffe jentene mine for reker og vin. Selini har invitert på innflytningsfest, og ettersom flere av jentene er hjemme på påskeferie blir vi faktisk en skikkelig godgjeng! Gleder meg til å se alle sammen igjen og skravle hele natten lang <3

Ha en fin langfredag alle sammen <3

16 kommentarer

Siste innlegg