Next up → Hyttedager

Da var kofferten pakket og alt klart for hyttetur! Vi mangler bare bilen! Den var ikke ferdig da Daniel dro opp for å hente den som avtalt i dag tidlig, så nå sitter vi her og klør oss litt i hodet.. Vi har bare to hele dager der ute så vi vil jo så gjerne komme oss avgårde! Jaja, krysser fingrene for at vi får telefonen om at kjøretøyet er klart før solen er gått ned så vi rekker å få satt ut litt garn før natten slår inn. Jeg har så lyst til å hoppe rett i båten når vi står opp i morgen tidlig og sjekke det for fangst! Det er så lenge siden jeg har fisket at jeg ikke snakker om annet..


Håper håper hååper vi får reist om en time eller to! I mellomtiden får dere nøye dere med dagens antrekk. Det er så deilig og varmt nå at jeg har gått uten jakke i hele dag. Det er kaanskje å utfordre skjebnen, men fader heller jeg er så lei av å pakke meg inn i lag på lag! La meg nå bare få danse rundt i kjole, sneakers og skjørt.. Jeg blir et lykkeligere menneske av det. Mine nye hvite sneakers har jeg også fått tatt i bruk i dag! Hurra for våren <3


Skjørt og Genser fra Bikbok – Sko fra Din Sko – Klokke fra CMYK – Briller fra Gina Tricot

Hvordan står det til med dere i dag? Flere som nyter denne påskesolen? <3

14 kommentarer
    1. Hei kjære Marthe! Jeg vil bare legge igjen en liten kommentar. Jeg ville bare si at du er kjempe flink med det du driver med og du er virkelig en inspirasjon for meg. Men noen ganger kan jeg føle livet ditt er helt perfekt, hele tiden. Jeg føler du bare viser den beste versjonen av deg selv. Har du aldri noen dårlige dager? er livet ditt alltid så bra som du viser på bloggen?

    2. heihei<3 Eelsker antrekket ditt! Ville bare spørre om noe, hva synes dere om filmen ``secret in their eyes``? Vil du anbefale den? 🙂 klem

    3. Du er bare så nydelig Marthe, jeg kan ikke få sagt det nok ! <3 Misunner deg uendelig mye altså... <3 jeg kjøpte det grå joggetøy settet fra bikbok i dag og jeg elsker det allerede <3 ha en flott ferie på hytten og kos dere ! <3 klem

    4. Ann: Hei hei! Tusen takk, så hyggelig å høre at du likte det 😀 Ja, det glemte jeg jo helt å skrive om! Herlighet, filmen var superspennende og sto så absolutt til forventningene så den er det bare å komme seg på kino for å se 😀 Stor klem!

    5. Caroline: Tusen tusen takk snille <3 Så gøy at du fikk tak i det du også. Det er heeelt fantastisk. Jeg bor i det hver eneste kveld jeg nå. Aldri hatt et så behagelig kosesett før!

    6. Sandra: Hei Sandra! Tusen takk for gode ord <3 Det stemmer nok at jeg bare deler alt det fine i hverdagen min med dere her på bloggen. Jeg har ikke og har egentlig aldri hatt noen interesse for å skrive innlegg om ting som plager meg i livet. Slike ting deler jeg bare med mine nærmeste 🙂 Ikke er det all verdens av det heller, men skulle det dukke opp en kjærestekrangel eller en dag hvor jeg bare er sliten og ikke orker noe som helst så lar jeg heller være å blogge den dagen. Ellers er det alltid noen høydepunkter i løpet av en dårlig dag også og da velger jeg å skrive om dem 🙂

    7. Hei Marthe!
      Tror ikke jeg har kommentert på bloggen din før, til tross for at jeg har vært fast leser i mange år nå! Ville bare si at jeg syns du er så nydelig både på innsiden og utsiden, og du er en av veldig få bloggere som fremdeles inspirerer meg! Syns mange blogger har blitt så veldig overfladiske og pyntet i det siste, mens din er så ekte! Måten du trekker inn hverdagen i innleggene dine på elsker jeg, så syns du fortjener masse skryt for det! 🙂
      Håper du får en strålende påske <3 You deserve it!

    8. Heldig som har et så flott påskevær! Her er det bare grått rett og slett. Håper heller at solen skinner på fjellet på voss der jeg skal være fra onsdag til søndag 😉
      Et flott antrekk på deg. Elsker genseren ^^
      Håper dere fikk reist i dag og fikk en fin kveld (:

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg