Til Portugal for nytt surfekurs!

Reisen er sponset

Juhuuu! Om nøyaktig en måned pakker jeg med meg bikiniene mine og drar avgårde til Portugal igjen. I fjor var det for å delta på treningscamp med Shape Up, og i år er det kun for å surfe Ericeiras bølger! Lapoint har invitert meg med på tur med en knippe andre bloggere fra både Norge, Sverige og Danmark så dere kan tro jeg gleder meg til å få bli kjent med nye fjes, SURFE, og ikke minst bare være en uke i varmen igjen. GUD så digg!

Jeg skal bo på samme camp som sist, camp Lizandro og til tross for at jeg nå har fått surfet litt i både Marokko, Portugal og Costa Rica tidligere så er det fremdeles Level 1 jeg melder meg på. Heh, surfing er ikke enkelt ass! Det må mer til enn en uke her og en uke der med lek i havet for å bli proff i denne vanvittige sporten. 

-Men hjelp som jeg gleder meg til å hoppe i våtdrakten igjen. Den følelsen man får når man endelig klarer å stå på havet… Den er bare helt ubeskrivelig. Tre timer i vannet forsvinner på et blunk og de tre timene jeg ligger der tenker jeg virkelig ikke på noe annet enn den neste bølgen. Jeg registrerer ikke engang tiden.. Om jeg er varm eller kald,  sulten eller mett.. Ingenting. Alt som betyr noe er brettet og bølgen, og så fort leksjonen er over så gleder jeg meg til neste.. Nei, surfeferiene mine har en tendens til å bli helt latterlig bra så nå håper jeg dere er klare for å bli tatt med til Portugal igjen om en måned? Jeg og mitt nye kamera er ihvertfall supergiret.

Så giret at jeg teller ned dagene allerede <3
En videosnutt fra surfecampen kan dere se HER

10 kommentarer

Siste innlegg