Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Dette nydelige vårværet vi har fått i Kristiansand by hele uken. Rideturen jeg hadde i solen på torsdag og gåturen i skogen i går.. Ja til mer av den slags! Ellers må jeg selvfølgelig trekke frem lørdagens bursdagsfeiring, og fredagens surprise party som jeg ikke har sagt noe om til dere enda! Hihi, på fredag var jeg altså ikke hjemme og snurret idol som jeg så fint skrev på bloggen, men i en overraskelsesfest for kjæresten til Kristinemor! Jeg var edru og måtte dra hjem tidlig, men det var bare så hyggelig å være en del av surprisen og se bursdagsbarnets gigantiske glis da han oppdaget oss <3 Noe så herlig.

Ukens nedtur… Hehehe, det må være i går da jeg våknet opp, spaserte ut på badet, og til min store forferdelse oppdaget en underjordisk tennisballkvise i ansiktet. Altså hvorfor kommer de alltid på de verst tenkelige tidspunkt? Jeg som skulle være så fin i bestis sin bursdag. Oh well… Jeg følte jeg gikk rundt med en hard kule i kinnet hele kvelden, og i dag… Håhå, i dag blir det ingen close ups. Det er helt sikkert.

Ukens cravings… Usunne middager! Mmm, som løvstek med masse pommes frites og bearné.. Eller kebab i pita med alt for mye dressing. Denne uken har jeg hatt lyst på alt annet enn sunt og lett. Potetgull med Holiday-dipp har jeg også cravet hele helgen. Det er så godt det!

Ukens sang… Denne uken er det “Kygo feat. Labrinth – Fragile” jeg har spilt om og om igjen!

Ukens film… Jeg er i skikkelig film-modus i dag og har til tross for nydelig vær bare ligget inne og snurret hele to filmer med dyna på sofaen. Jeg kjenner det selvsagt litt på samvittigheten, men samtidig ikke. Jeg var på fest i går.. Jeg er unnskyldt. Uansett! Film nummer to så jeg akkurat ferdig, og den het  “The Other Woman”. Fy flate som jeg lo! Åå, har dere ikke sett den så må dere bare gjøre det jenter. Helt hysterisk er den <3

Ukens gullkorn…
Daniel:
Du kan ikke se på Paradise Hotel..
Meg: Hvorfor ikke?
Daniel: Det indikerer dumhet.
Meg: Vel, jeg må skaute etter mine kommende bloggkonkurrenter!

Hehe! Jeg skal innrømme at jeg enda ikke har sett en episode, men jeg har fremdeles lyst!
Synes det er underholdende jeg da…

8 kommentarer
    1. Høres ut som ei flotters uke! Forresten, så digger jeg den nye headeren din, du er vakker Marthe!<3 Håper du får ei super uke, og påskeferie!

    2. Du, eg har et filmtips til deg, en film du bare må se: “Walk of shame” med herlige Elisabeth Banks 🙂 Komedie altså 🙂 Og så vil eg ønske deg en riktig god påske :))

    3. Må nesten være enig med Daniel. Takler ikke det programmet av samme grunn heheh. Elsker disse innleggene da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg