Helg, velkommen skal du være!

– Fredagsfrokosten er servert –

Hei og hopp og god helg fra meg og mine hjemmelagde knekkebrød! -Som jeg ikke engang likte. Hehe, Daniel spiser dem, men jeg må nok bare innse at jeg ikke er noe frømenneske. Frø er for fugler spør du meg.. Jeg foretrekker brød, og helst brød som ikke er over middels grovt. Eller hjemmebakte, lyse rundtstykker med avokado og ost.. Mmm! Åh, det skal jeg lage meg på søndag <3 Da har jeg overhodet ingenting på planen.

Hvordan står det til med dere i dag? Jeg later fremdeles som det er påske og har gått til innkjøp av gule tulipaner denne fredagen. Roser forrige uke, og tulipaner denne.. Prøver visst å bli dritlei gult før påsken har begynt jeg. Hehe, neida denne fargen kunne jeg lett latt prege stuebordet hele året rundt. Friskeste som finnes <3

Jeg har litt på planen før Idol endelig skal snurres på skjermen igjen i kveld, så nå tenkte jeg å ta meg en kjapp tur til byen for å ordne en ting og to til morgendagens feZt! Annika fylte år i går, og skal feires med en hel HAU av venner i morgen! Ellers har jeg litt pakker og hente og litt forhåndsskriving å få unnagjort før jeg kan ta livet med ro, så det er vel bare å hoppe avgårde <3 Ville bare dele et lite bildedryss fra morgenen min med dere.


Det SÅ i det minste godt ut… Ha en finfin helg alle sammen!

19 kommentarer
    1. Så dumt du ikke likte knekkebrødene, men de så veldig gode ut! Håper at du får en fin helg og en veldig fin påskeferie 🙂
      Håper du får en fin dag videre 😀

    2. Så fin du er Marthe! Knekkebrødene ble utrolig fine, selvom du ikke synes de ble noe gode:) Jeg starter påskeferien med feber, så jeg var ikke like heldig. God helg, kos deg!:)

    3. Hedda Kalfoss: Nei, så kjedelig Hedda! Hva er det med at sykdom alltid skal komme i ferier? Haha, himmel! Krysser fingrene for at du blir frisk i en fei. 🙂 Tusen takk snille!

    4. De som så gode ut, så dumt du ikke like de, men de så ihvertfall veldig fristende ut og bildene av deg var nydelige. Ønsker deg en riktig god påske <3 og for noen flotte tulipaner, fikk så lyst til og kjøpe meg noen gule og ha i påsken 🙂

    5. Like fresh og fin som alltid! (Ja du altså, snakker ikke om blomstene nå – selv om de for all del var fine de også)!
      Må du få en fantstisk helg! Takk for alt du deler med oss <3

    6. Kjære Marthe, det heter en “haug”, ikke “hau”. Vet du ikke bryr deg om skrivefeil på norsk (av en eller annen sjuk grunn), men siden du bruker det ordet såpass mye kan det jo være greit å skrive det riktig likevel 😉 HAUGGGGGG!!!!!!! God helg 😀

    7. De så kjempegode ut! kjedelig at du ikke likte dem da, hehe. Men alle kan ikke like alt 😉
      Digger shortsen forresten, og nydelige tulipaner ;3
      Håper du får en fin dag videre, og koser deg på fest i kveld 😀

    8. Hahah, det minte meg så om meg selv. Jeg klarer ikke spise frø, takler det bare ikke. Så er det et brød med frø på spiser jeg det ikke :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg