Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Forrige uke må bli helt umulig å toppe, for hver dag som gikk ble bare bedre og bedre. Jeg passet høner og plukket egg hver morgen og kveld, gikk lange, herlige skogsturer i snøen med hundene, og da helgen kom la jeg pcen litt på hylla og tilbrakte masse kvalitetstid med jentene mine. Etter en helt super lørdagskveld på byen dro Annika og jeg i går kveld på improvisert teater,og lo oss skakk til klokken elleve om kvelden <3 Nei, for noen dager! Jeg kan faktisk ikke plukke meg en favoritthendelse denne gang.

Ukens nedtur… Dere vet når man føler støvdotter flyr rundt i halsen ved hvert eneste innpust? Æsj, nå er jeg så lei av sykdom! Forrige ukes nattehosting gikk mildt sagt gått utover nattesøvnen, men etter en shot Jegermeister på lørdag våknet jeg opp god som ny igjen søndag. Heh, det er kanskje ikke tingen å anbefale bloggleserne sine, men det er faktisk tredje gangen en slik shot redder meg fra halsbetennelser.

Ukens cravings… Vaktelegg! Aner dere hvor godt dette egentlig er? Jeg har spist sikkert nærmere førti den siste uken! Har dere tilgang på dem så kok eggene i 3 minutt, skrell dem og dypp i soyasaus eller bare litt salt.. Fy så digg!

Ukens tanke… Er det en ting jeg har bestemt meg for å bli flinkere til denne uken så er det å takke mer ja til det venninnene mine spør om jeg vil være med på. Vel, alt som ikke inneholder fest, for det blir litt i meste laget for min kropp til tider.. -Men slikt som turer med hunder, bål og grillkos midt i uken! Eller cafébesøk og improvisert teater som vi var på i går! Det er jo dette som gjør humøret mitt, og jeg vil rett og slett bare ha mer av det i hverdagen! Av og til skal jeg bare drite i bloggplanleggingen en hyggestund midt på dagen krever, og heller prioritere bestis på hennes ene fridag <3

Ukens film… Hmm, jeg så ikke en eneste film forrige uke, men i kveld skal jeg snurre Le Miserable musikalen sammen med Annika, så kanskje den faller i smak? Jeg er ikke så begeistret for musikaler, og jeg liker egentlig ikke filmer med Anna Hathaway i heller, men når både hun og resten av skuespillerne gjør en så vanvittig god jobb så kan man liksom bare ikke la være og la seg fascinere..

Ønsker dere en bra mandagskveld jeg <3 Det skal vi ha!

11 kommentarer

Siste innlegg