En etterlengtet oppfriskning

Sponset behandling

Åå, i dag var det jammen godt å bli dullet litt med igjen. Det er over to måneder siden forrige frisørbesøk og etterveksten min begynte ærlig talt å bli rekordlang. Jeg tar noen supre hårtabletter som skal få håret til å vokse fortere i tillegg, så dere kan tro det hadde grodd siden sist! Du vet når du ikke engang kan gå med håret ned lengre uten å føle du ser skallet ut.. Sånn har jeg hatt det de siste tre ukene.. Haha, endelig fikk jeg fingeren ut!


– Going for ombré hair this spring –

 Jeg E-L-S-K-E-R resultatet av Joico hårfargekombinasjonen Marianne la på meg i dag. Bare se så kaldt og fint det er! -Og om en ukes tid har jeg forhåpentligvis også fire nye sett med Hairtalk ombré-extentions i håret. HerreGUD så rått det kommer til å bli! Håret mitt har så absolutt vokst i rekordfart de siste månedene, men jeg kjenner det likevel skal bli herlig med en ny runde tape-extentions. Som jeg sa til Marianne også i dag.. Jeg har klart meg uten i godt over et halvt år, men jeg blir enkelt og greit bare et lykkeligere menneske med Hairtalk..

Nyfarget, langt og fyldig hår er virkelig det beste, og den fine kalde blondfargen håret mitt har nederst nå, skal jeg ta vare på med disse Kevin Murphy produktene. Det er en vanvittig godluktende shampoo og balsam som korrigerer det som måtte komme av gulskjær. -Som sølvshampoo! Åh, som jeg gleeeder meg til å ta litt bedre vare på håret mitt fremover, for de siste månedene har jeg bare brukt produkter fra dagligvarebutikker, og hjelp for en forskjell jeg merker på håret mitt etter bare én vask med frisørprodukter igjen. Nei, når det kommer til hårvask så får man virkelig hva man betaler for, og i en 34 kroners shampoo er det ikke stort mer enn godlukt.

Nå, hva synes dere? Åh, jeg gleder meg til å vise dere resultatet med extentions også!
Frisørtime hos Marianne på Duo kan du booke på nett HER, eller ringe 38097201

22 kommentarer

Siste innlegg