Craving Sneakers from Zalando

Annonse
Hei og god søndag dere! Her kommer en liten guide til alle sneakers-entusiaster der ute! Det er vel ikke bare jeg som jubler over at behagelige sko er vårens mest trendy? Alle bør ha et par sneakers i skogarderoben. Ferdig snakket. De er praktiske, fine og se på, og går virkelig til alt.. Når jeg tenker meg om så får jeg aldri så mange komplimenter fra min kjære som når jeg har på meg et par oppbrettet jeans og mine hvite sneakers. Eller et par enkle sneakers til en stram sommerkjole. Jeg trodde aldri i mitt liv at jeg skulle gi slipp på hælene mine, men nå om dagen velger jeg faktisk sneakers fremfor pumps i 9 av 10 tilfeller. Fire av parene mine bor jeg i, og jeg er stadig på utkikk etter noen nye å tilføye samlingen. Kanskje spesielt noen par i sterke farger! Sort, grå og hvit går til alt, men det er jammen fint med litt farger også! Under her får dere mine fem Zalando-favoritter i både hvit, sort, grå og knallfarger. Håper dere finner noe dere liker. Søndagen er tross alt dagen for nettshopping <3

– Se flere grå sneakers HER
1.
New Balance 2. Nike Air Max Thea Grey 3. Adidas Originals Gazelle 4. Nike Air Max Thea Silver 5. Boom Bap Amy Love


– Se flere sorte sneakers HER
1.
Adidas Originals Super Stad Foundation 2. Nike Roshe One Flyknit 3. Wood Wood Bo 4. Puma Icra Trainer 5. Nike Air Max Thea


– Se flere hvite sneakers HER
1.
Adidas Originals Stan Smith 2. Stan Smith med borrelås 3. Nike Air Max Ultra Essential 4. Reebok Classic Princess 5. Converse Chuck Taylor All Star

– Se flere fargerike sneakers HER
1.
Nike Air Force 1 ´07 seasonal 2. Nike Air Max Thea Red 3. Nike Juvenate 4. Nike Air Max Thea Blue 5. Adidas Originals Gazelle


Nå, har dere noen favoritter blant disse?
Hele Zalando sitt store utvalg av sneakers finner dere HER

21 kommentarer

Siste innlegg