Turgarderoben er oppgradert

Sponset av www.twentyfoursport.no

Ååå, pakken som dumpet ned i postkassen min i går trengte jeg så innmari! Jeg har blitt så glad i å tilbringe mer tid utendørs det siste året, både alene og med mine kjære, men uten riktig turutstyr ender jeg mer eller mindre alltid opp med å fryse etter bare et par timer. Selv i snø og minusgrader tusler jeg rundt i treningstights og joggesko fordi det er det eneste jeg har! Det er ikke rart jeg er syk når jeg tenker meg om, men nå er det ihvertfall slutt på galskapen! – Takket være www.twentyfoursport.no <3


Jeg har fått meg turbukse som jeg kan ha ullundertøy under, to deilige ytterjakker, gode og varme fleecejakker og jo, en lekker flanell-pysjbukse! Sistnevnte er faktisk på halv pris nå om dere er på jakt etter noe varmt å sove i om dagen. HER finner dere den i to ulike rosa varianter til 199kr.

Gleder meg til å ta i bruk alt sammen, men noe tur blir det nok ikke i dag for jeg har en girlsnight på agendaen! Annika og jeg skal dele en flaske vin til middag og skifinalen før vi tar oss en tur til byen for å treffe litt kjentfolk. Bare for å lade opp til neste lørdag liksom. Hehe, da fyller bestis år, og DA blir det hæla i taket! Mars er den store bursdagsmåneden i venninneflokken, så de neste lørdagene kan jeg egentlig bare glemme å ta det rolig. Hihi, heldigvis husker jeg enda hvordan man danser på bordene.. Det er tross alt bare et par måneder siden jul..

Denne Wengen 3-lags-skall jakken får dere nå på 56% til 799kr HER
Jeg skal nok få vist dere alt sammen på også etterhvert <3

10 kommentarer
    1. Så mye fint! Har den buksa selv, bare i sort med lilla detaljer, og den er jeg veldig fornøyd med 🙂
      Kos deg sammen med venneflokken i kveld 🙂

    2. Satt nettopp å leste Isabel S.R. sin blogg og så før og etter bildene med neseopperasjonen hennes. Og med en gang jeg kommer inn her føler jeg alt er så ekte! Utrolig flott å lese blogger med ein mer “standar” blogger! Du er en stor inspirasjon!

    3. Det tar alltid så lang tid å få opp bildene på bloggen din! Vet du om jeg burde bytte nettleser? Funker fint på alle andre blogger

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg