Denne ukens treningsplan

– Tomatsuppe med ost, brød og egenplukkede vaktelegg –

Livet på gård altså! I natt sov jeg alene her i huset ettersom mannen hadde nattevakt, og husredd som jeg tydeligvis er blitt med årene, inviterte jeg med beagelen opp i sengen. Heldigvis var hun ikke vanskelig å be, og heldigvis var snorkelydene hennes så høye at det overdøvet alt av ekle knirkelyder utenfor. Jeg visste ikke engang at en hund kunne snorke, men takk og lov for det! Jeg sov som en engel, og da Daniel kom hjem igjen i dag formiddag sto tomatsuppen klar med skrelte, egenplukkede vaktelegg i. Nom, nom, NOM!

– UKENS TRENINGSPLAN –
Mandag: 60 min løpetur med hundeflokken i skogen
Tirsdag: PT time på Crossfit Kvadraturen – 60 min styrke på hele kroppen
Onsdag: FRI (en god gåtur i skogen)
Torsdag: 60 min ridning morgen + 60 min kickboksing kveld
Fredag: 60 min løpetur med hundeflokken i skogen
Lørdag: FRI
Søndag: FRI (Eventuelt en kose-gåtur i finværet)

Tenkte jeg skulle starte den nye uken med å dele ukens treningsplan med dere igjen! Dette er ikke en spalte jeg har tenkt til å komme med fast, men mer en gang i blant, når jeg føler for det. I dag ser dere at en 60 minutters løpetur i skogen som står på planen, og i 20 centimeter dyp snø kan det bli hakket tyngre enn det høres ut! Jaja, jeg har så mye energi etter denne helgen at jeg tror det skal gå fint jeg. Ønsker dere en skikkelig gladmandag!

Så skrives vi igjen litt senere <3

9 kommentarer

Siste innlegg