Video fra gårsdagens stalltimer

Himmel og hav! Hele fem timer gikk til stall, ridning og filming i går. Endelig har jeg i det minste gjort et forsøk på å sette sammen en videosnutt til dere!  Tusen takk til alle ansatte, besøkende og hestepassere i stallen i går som ble satt i aksjon for mitt lille filmeprosjekt. Hihi, ikke bare bare å skulle filme seg selv og hesten da vet dere.. Håper denne snutten gir et lite innblikk i hvordan en typisk stalltorsdag ser ut for meg <3

Ha en finfin fredag så lenge! Vi skrives mer senere i dag <3

31 kommentarer
    1. Ååh, Marthe denne filmen likte jeg ordentlig godt!:D smilte for meg selv gjennom hele og lo godt av rampehesten som heller ville ha høy enn å være med inn, haha! Det blikket på 1:39 der er jeg godt kjent med fra mine to, for å si det slik 🙂 så ut som dere hadde en helt fantastisk fin tur i nysnøen <3

    2. Thea B: Å så bra 😀 Ja, de er noen luringer! Mat er virkelig livet! Hehehe <3 Jeg hadde en helt super dag, og gleder meg allerede til neste torsdag 🙂

    3. Haha, så herlig! Noen liker Kvikk lunsj, og noen liker brun busk – da lo jeg godt altså! Dette får meg til å savne gamle dager da jeg ikke gjorde annet enn å bo i stallen 🙂

    4. Så utrolig kjekt at du kommer med ennå en videoblogg, når det ikke er så lenge siden du la ut den matchallengen med venninna di! 🙂
      Syns bloggen din er utrolig bra, du var en av de første bloggene jeg begynte å lese! Skrev en gang en blogganbefaling om deg for maaange herrens år siden, og jeg holder fremdeles en gullknapp på deg, jeg, Marthe!
      Du virker som ei veldig jordnær jente, med beina godt plantet på bakken, selv om du ligger på topplista, og TUSEN TAKK for at du ikke er en av de som bidrar til kroppshysteriet som florerer rundt i media i disse dager.
      Når det kommer til denne 3-minutters videosnutten din..Herreguuud, som jeg savner å ha hest, når jeg ser på denne videoen! 🙁
      Måtte le litt når du sa “ja, nå har vi fått på oss hodelag.. nei, eeh.. æ mener grima!”, ble litt dialektsforvirret der et lite øyeblikk og lurte på om hodelag hadde blitt en fellesbetegnelse på hodelag&grime, der nere i K-town. Så i alle fall ut som du koste deg kjempemye, det er bra 🙂
      Har jo fått med meg at du rei en del før, jeg vet ikke om du har tilgang til ridebane der du låner hesten, men kunne det vært en idé med en slags ridebane video med en liten blanding av f.eks enkelte gymkhanaøvelser eller kanskje litt sprang? Det hadde vært veldig morsomt å sett, i alle fall for oss hesteinteresserte, tror jeg. No pressure, though! 🙂
      Du må i alle fall ha en fin dag, håper sola skinner like mye i Kristiansand som den gjør her borte mot Stavanger<3
      Klem.

    5. Så flink du er med hesten, Marthe! Du er så heldig som kan tilbringe hver torsdag med hester! likte videoen kjempe godt!<3<3<3

    6. Åååh, nå kjenner jeg at jeg savner stall og hestestell! Det er noe helt spesielt med disse dyrene <3

    7. Dette var superkoslig å se! Ser mange ulike videoblogger fra flere bloggere, men denne videoen hadde sjel! Stå på videre!

    8. For en koselig video! kjekt å se. Selv arbeidet man må gjøre ser gøy ut, hehe 😀
      husker bare selv da jeg var med en venninne av meg i stallen da jeg var mindre. Hvordan jeg syntes bare det å møkke var morro, haha x)

    9. Åå, herlig! Har selv hatt 4 hester opp gjennom årene, og nå som jeg har flyttet kjente jeg virkelig på savnet av alle timene i stallen, og den sinnsyke varmen de deilige dyrene gir oss!☺️Helt herlig, ja til flere filmer fra stallen🐴❤️

    10. K: Hurra 😀 Det er noe helt spesielt med de dyrene <3 Kanskje jeg må lage en videosnutt av baneridning også en dag. Kanskje bestis vil ha sprangtime med meg på ponnisen sin en dag veldig snart 😀

    11. Henriette Celin: Haha, ja men det er det faktisk! Møkking og forlaging er også en del av stallkosen! Ihvertfall når man ikke må gjøre det hver dag. Hehe 😀

    12. Birthe: For en fantastisk tilbakemelding. Tusen takk for at du la igjen denne Birthe! Jeg blir så glaaad! <3 Hihi, skjønner godt at du tenkte det var fellesbetegnelse eller noe. Man vet jo aldri med alle disse dialektene 😀 Og jo en sprangvideo har jeg suuperlyst til å lage til dere! Jeg vet ikke om jeg får lov til å låne denne hesten til sprang, men jeg har en venninne som har en nydelig ponni jeg kan få ha sprangtimer på når som helst, så jeg krysser fingrene for at bestis vil være med i stallen en dag i nærmeste fremtid, ha en ridetime med meg (hun er tilfeldigvis utdannet ridelærer) og filme litt samtidig 😀 Det ville vært supergøy å dele <3

      Tusen takk igjen fine! Jeg håper du har en super helg selv med litt deilig finvær 😀 Klem!

    13. Du er bare så morsom og skjønn fineste Marthe <3 "Noen liker kvikk lunsj og andre liker busk". HAHAHAH du er så flink <3 du er utrolig flink med hestene og må jeg si ! Misunner hele deg til 1000 ! Ha en flott helg<3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg