Winter, i think i love you

– The view from my apartment this morning –


Glem alt jeg har sagt om at jeg ønsket meg vår… Synet som møtte meg da jeg sto opp klokken 07.30 i dag var virkelig bare som et eventyrlig maleri. Dere skulle sett meg der jeg løp frem og tilbake bak stuevinduene i bare trusa og ropte “Daniel, dette MÅÅ du få med deg før du går på jobb!” Bukseløs og barfot i uggs spurtet jeg ut i snøen på verandaen og foreviget det magiske øyeblikket med kamera mitt. Ah, dette blir en latterlig bra dag!

Jeg har faktisk bare hygge på planen fremover! Daniel og jeg skal passe gård igjen i en hel uke fra lørdag, og dette har jeg altså gått og gledet meg til i tre uker nå. Jeg kan nesten ikke vente til å få bo i et digert hus igjen, fyre i peisen, plukke egg i hønsehuset og passe fire(!) nydelige hunder. Nei, den neste uken skal N-Y-T-E-S.

NÅ skal jeg pakke meg inn i to sett med ullundertøy og komme meg avgårde til stallen med det samme. Jeg skal nemlig ut på tur i den hvite skogen, og ingenting frister meg mer enn akkurat det. Jeg skal bli der til fingrene mine frossner, dele ut ørten gulrøtter og kose ihjel enhver hest. Ønsker dere en magisk torsdag!


Det skal jeg og hestene ha <3

28 kommentarer
    1. Hahaha, eg tenkte på deg når eg sto ute å tok bilder idag! Såg bort om du sto der og gjore akkuratt det samme som meg :-p Var nydelig!

    2. Ååå, så vakkert! Du tar nydelige bilder Marthe! Her våknet vi også til masse snø:) selvom jeg også ønsker meg vår, så er jo dette været helt magisk:) Håper du får en flott dag i stallen:)

    3. er snø her også,men heldigvis ikkje nede i byen bare på fjellet så eg kan akseptere det, nå er det mars og eg vil ha vååår :D:D nyt dagen med hestene , eg skal jobbe 🙂
      <3<3

    4. Ååh, det skinner virkelig igjennom teksten og bildene i dette innlegget hvor glad du ble av snøen! Det er bra det er fler enn meg som syntes det var koselig med vinter bare bittelitt til <3 man kan jo ikke klage når det er så nydelig! Håper du koser deg masse i stallen med hestene i dag! Ser virkelig frem til å gjøre det samme når studiedagen er over 🙂

    5. Vakkert er det! Men jeg er såå klar for både vår og sommer nå! 😉
      Ha en fin dag med hestene! 🙂

    6. Hei! Hvor er det du får kjøpt bilder av Channel logoene og lignende? Slike klassiske bilder som er veldig populært om dagen? 🙂

    7. For en utsikt! så virkelig flott ut med vintervær der altså. Her er jeg dog veldig glad for at snøen holder på å gå bort, hehe. Er lei både kule og snø nå, men har ikke fått stått ski enda. Derfor er det helt greit at snøen holder seg på fjellet i hvertfall ;-P
      Så kjekt at dere skal passe en gård i en uke. Det hadde vært en drøm for meg 😀
      Kos deg i stallen, og ha en fin dag <3

    8. Frida: Tusen takk Frida! Gleder meg til å dele 😀 En videosnutt fra dagens stallbesøk kommer forhåpentligvis også i løpet av morgendagen <3 Endelig fikk jeg tatt med videokamera i stallen!

    9. Henriette Celin: Takk Henriette! 😀 Jeg har hatt en helt super dag, og enda bedre er den i ferd med å bli. Nå skal jeg hoppe avgårde på første kickboksingtime <3 Ha en fin kveld skjønna!

    10. Martine: Hei! Hmm, har jeg det? Jeg tror ikke jeg har hatt noe slikt? Eller jo, jeg hadde vel et chanelbilde men det var bare et ark jeg rev ut av chanelboken min og rammet inn. Hehe <3

    11. Thea B: <3 Ja, i dag var det bare helt fantastisk å stå opp. Elsker torsdager, og spesielt når jeg får starte dagen til en sånn utsikt 😀 Håper dagen din har vært like bra Thea! Du er så god du <3

    12. Nydelige bilder! Men som du sa selv i forrige innlegg. Lengter fælt etter våren nå. Håper du har kost deg da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg