My Workout Schedule

Wuhuu! Noen har oppgradert treningsgarderoben sin i dag! Jeg hadde en real opprydning i treningstøyet i helgen og ga jammen bort over halvparten av klærene mine, så i dag følte jeg det var på sin plass å fylle opp skuffene igjen. Høhø. Et par nye, sorte Nike sko fikk bli med hjem, og det samme fikk fire nye tightser, noen fargerike singleter, en drikkeflaske og en diger treningsbag som jeg får plass til halve hjemmet mitt i.

Perfekt for meg som gjerne går og drasser på to skift, tre par sko og fullt kamerautstyr. Hihi! Jeg fant denne sorte lekkerbisken med gulldetaljer på H&M for 299kr. Den fine “Eat, sleep, squat, repeat” drikkeflasken kjøpte jeg også på H&M for rundt 70kr. Falt pladask for den jeg da.. Egentlig var det møte med studieveileder som sto på min plan til morgenen i dag, men da hun var blitt syk, ble jammen timen avlyst enda en gang. Jaja, så fikk jeg en ekstra time til å oppgradere treningsgarderoben, og sette opp ukens treningsplan i stedet..

– DENNE UKENS TRENINGSPLAN –
Mandag: Fri
Tirsdag: PT time 60 min med crossfit/styrke på hele kroppen
Onsdag: 20 min med roing + 40 min styrke på bryst, mage og rygg
Torsdag: 60 min ridning morgen + 60 min kickboksing kveld
Fredag: Fri
Lørdag: 20 min med roing + 40 min med styrke på rumpe, legger og lår
Søndag: Fri

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ha noe økt i dag, men rumpa og lårene mine er helt kaputt etter gårsdagens squats, så i kveld blir jeg bare nødt til å bevege litt på meg. Ellers er jeg redd jeg ikke engang klarer å tre på hesten i morgen tidlig. Hoho! De nye Nike joggeskoene kjøpte jeg på G-max til dere som måtte lure på det.

Ha det fint så lenge! Vi skrives veldig snart igjen <3

30 kommentarer
    1. Så herlig med nytt treningstøy og -utstyr! Den flaska har jeg også sikla på haha, men har ikke fått stabba meg til HM og kjøpt den enda

    2. Nytt treningstøy må være den beste motivasjonen! 🙂
      Skulle ønske jeg var like sprek selv, men får holde med min ukentlige time i svømmehallen i dag! 🙂

    3. imw: Hihi, de hadde mange fine! Noen knallfargede flasker uten skrift på også 😀 Hadde lyst til å kjøpe alle bare for å ha noe som matchet enhver habitt jeg da, men jeg klarte heldigvis å la være. Haha!

    4. Åh, må helt ærlig innrømme at min favorittshopping må være treningsklær. Det er nok noe med alle de friske fargene og å vite at det gjør noe med treningmotivasjonen! Veldig gøy at du blogger om trening litt innimellom, slik at jeg kan bli minna på at jeg også må bevege meg litt!!
      Ser at du har avtale med en studieveileder. Er det mulig å spørre om hvorfor? 🙂

    5. Anita: Hei Anita 🙂 Hyggelig å høre at du liker disse treningspostene som sniker seg inn på bloggen en gang i blant. Jeg har lenge prøvd å få til et møte med studieveilederen på UIA i kristiansand da jeg er en smule ubesluttsom når det kommer til hvilken retning jeg skal velge på denne fronten. Jeg får rett og slett ikke bestemt meg, og kunne egentlig bare tenke meg å spørre om litt tips, råd og informasjon innenfor noen utvalgte studier 🙂

    6. Kjempefint treningstøy! Bra du har fått motivasjonen tilbake! Elsker disse treningsinnleggene! De gir faktisk meg treningsmotivasjon også!

    7. Hei Marthe!
      Med din treningsmotivasjon stiger min, så flere slike innlegg er du grei : )
      Hvor er treningstøyet fra og hvordan ligger de i prisklasse?
      Lurte også på om du har erfaring med HM sitt treningstøy? Har selv sverget til Nike I alle år, men nå som student hadde det vært greit med noe i den litt billigere prisklassen. Jeg setter kvalitet og pusteevne veldig høyt da det ikke er digg å løpe på møllen og føle at alt klistrer seg til kroppen.
      Ha en flott kveld!

    8. Så freshe og kule treningsklær du kjøpte deg! fint med noe nytt når man kvitter seg med noe gammelt 😀 og digger drikkeflasken 😉
      Håper treningsøkten gikk bra da, og at du fikk løsnet litt på det vonde^^

    9. Benedicte: Hei Benedicte! 🙂 Så herlig å høre 😀 Håper motivasjonen min varer denne gang da :’D Alt dette teningstøyet er faktisk fra H&M (alt bortsett fra sko og Nike topp). Jeg synes H&M bare blir bedre og bedre på denne fronten. Singlettene synes jeg ofte blir litt før løse og rare i formen, men tights og sportsbher er de virkelig blitt gode på H&M har til og med fått inn noen fine kompresjonstightser nå. Akkurat disse koster 500kr da, men de er kanskje billigere enn andre kompresjonstightser likevel? Kjøper ofte nye treningstightser både på H&M og Gina Tricot 🙂

    10. ÅÅÅ flasken din var superkul, hvor er den kjøpt?:)
      Btw løper du noengang intervaller? Og bryr du deg noe om markerte magemuskler?:P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg