F.R.I.D.A.Y

Hallo dere! Gud så deilig det var med en pcfri dag i går. Jeg fikk så inderlig mye ut av den også! Morgenen startet med noen ærend hos Geir som jeg ikke fikk unnagjort på tirsdagens møte, og deretter bar turen videre på tapaslunch med bestis! Endelig fikk vi skravlet sammen igjen, spist verdens beste tapasfjøl og vindusshoppet litt i butikkene. Jeg hadde bare et par timer, men det ble virkelig 120 herlige minutter med latter og jenteprat <3

Se på all den gode maten! Le Monde Tapas bar solgte visst lunch-fjølene sine til 99 kroner denne uken, så det ble faktisk en av de både beste og billigste lunchmåltidene i mitt liv. Hihi! Senere på kvelden var det duket for bursdagsfeiring (som dere snapfølgere kanskje har fått med dere), og her koste jeg meg til langt på natt til tross for en helt sinnsyk hodepine. Jeg tror jeg har fått ørebetennelse, bihulebetennelse eller et eller annet i den duren for det dunker i hele høyre øre, kjeve og hodedel. Jeg følte dunkingen bare ble mer og mer intens for hvert vinglass som gled ned, og ettersom jeg ikke turte å kombinere paracet med vin ringte jeg legevakten klokken tre i natt og tryglet om å komme og få en eller annen smertelindrende sprøyte. Haha, herregud.. Det fikk jeg selvfølgelig ikke, men jeg sovnet til slutt, og krysser fingrene for at det går over i løpet av helgen.

– Tapas lunch with my bestie –

Håper deres helg har vært super så langt <3
I dag har jeg overhodet ingenting på planen, og det er så deilig!

16 kommentarer
    1. Så bra du tok en dag fri Marthe, det fortjener du <3 håper du blir bedre i løpet av helgen, god bedring skjønne deg ! Ha en nydelig lørdag videre og kos deg med hva enn du måtte finne på <3 klem

    2. Hu venninna du har bilde av her virker så GOD! Du har jo skrevet om henne før, og jeg har skikkelig inntrykk av at hun er ei sånn spontan, morsom venninne som virkelig tar vare på vennene sine! Ei sånn alle ønsker å ha i livet sitt 😀 Hihi. Ha en fiiin dag!

    3. Uffda, håper det går seg til med både hode, øre og kjeve! Slo selv hjernerystelse på mandag og det er jammen ikke noe godt å gå med vondt i hodet :O Masse god bedring til deg, håper du får en alle tiders helg <3
      PS! Venter enda i spenning på den der ettermiddagshistorien din, haha 😀

    4. Det så jo rett og slett herlig ut, er det i kristiansand? Spørs om jeg ikke må ta meg turen dit neste gang jeg er hjemme! 😀
      Og godt det ordnet seg, sliter med migrene så føler med deg – ingenting er mer grusomt enn dunking som ikke forsvinner..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg