Ungdommen på torsdagstur

Fy flate for en nydelig dag dette har vært! Se på det været da dere. Vi har hatt skyfri himmel og strålende sol fem dager på rad nå, og det gjør meg så vanvittig glad. Jeg er så klar for vår! På bloggplanen min sto det i dag en videoblogg fra hesteryggen, men da jeg ankom stallen og oppdaget at minnekortet lå hjemme var det bare å gjøre seg ferdig, ta bussen hjem igjen, hente minnebrikken og heller ta med kamera ut på gåtur med den spreke ungdommen. Det ble ingen video, men i det minste et hyggelig lite bildedryss på sene kvelden!

Håper ikke dere har lagt dere enda! Jeg kom hjem for bare en times tid siden, og da hadde vi altså storkost oss med solnedgang og grilling av pølser i hele fire timer på Hamresanden i Kristiansand. Helt fantastisk var det! Tre jenter, fire hunder, og ett perfekt bål <3

Det var så fint at Daniel og jeg nå har bestemt oss for å dra ned på stranden i morgen ettermiddag også. Vi er bedt i bursdag på kvelden, så da jåler vi oss litt ekstra tidlig, tar med oss vinflasken ned på beachen og skåler litt i solnedgangen før vi drar på fest. Hihi, hvorfor ikke? Dette nydelige været må bare utnyttes!


Jeg får bare krysse fingrene for at det blir like bra vær neste torsdag, for DA skal jeg se å få laget en søt liten videoblogg til dere igjen. Det hadde virkelig vært perfekt å ta det i dag, men så gikk det ikke helt som jeg hadde tenkt. Pyttsann! Kan vel ikke treffe på alt <3


Håper torsdagen deres har vært like fantastisk som vår!

24 kommentarer

Siste innlegg