New In: Plakater fra Desenio

Annonse

Åh, det var så herlig å våkne opp til synet av våre nye plakater i dag. Endelig føles leiligheten komplett! Jeg føler jeg har brukt eevigheter på å finne noe pent som kunne pryde veggene våre. Jeg ville jo så gjerne at det skulle passe perfekt inn, og at det ikke skulle være noe hele landet allerede hadde på veggene sine. Det var først da jeg kom over Desenio sine posters for et par uker siden at jeg hoppet i taket av glede. Utvalget her var jo enormt, og når jeg i tillegg forelsket meg i hver eneste plakat fikk jeg plutselig problemer med å velge få nok!

Hihi, hele 11 posters endte jeg opp med, og i går kunne jeg endelig få hente dem på posten.

For en gledens dag <3 Jeg vet jammen ikke hva jeg liker best av fotokunst/naturplakater, eller slike moderne, grafiske plakater. Hva foretrekker dere? Jeg gikk for begge deler jeg.. Naturbilder i sort/hvitt til å ha over stuesjenken, og en serie med grafiske posters til å ha over sofaen i stuen.


Desenio var utsolgt for en del av rammene sine, så alt av rammer kjøpte jeg på Ikea i går. Både de hvite og de i lyst tre. Var de ikke litt enkle og fine? Jeg tror jeg betalte rundt 700 kroner for elleve rammer i alle mulige størrelser + og den hvite bildehyllen som de grafiske plakatene i stuen står på. Superbillig, med andre ord!

Kontoret ville jeg ha som en slags “grønn sone”, så her gikk jeg for en plakat med skog og en plakat med hjort i 50 x 70 cm. Ellers klikket jeg også hjem dette grønne bladet og den brune bjørnen som jeg ikke er helt sikker på hvor jeg vil plassere enda. Foreløpig står de på kontoret, men de skal nok ende opp et annet sted etterhvert. Hele utvalget til Desenio finner dere HER, og prisene på disse plakatene er virkelig supersnille!

Nå hva synes dere? Ble det ikke fint? Spør meg gjerne om dere lurer på noe!
Desenio har også noen fine inspirasjons-bildevegger som jeg hentet alle mine idéer fra.

42 kommentarer
    1. Superfint! 🙂
      Sendte deg en snap med bilde av min bildehylle fylt opp av plakater fra desenio! 🙂
      Leter allerede etter flere plasser i huset jeg kan bruke til disse fantastiske printene! 🙂

    2. Så utrolig fint! Veldig glad i naturplakatene. 🙂 Skulle ønske vi hadde litt mer veggplass så jeg kunne hengt flere plakater rundt omkring, hehe.

    3. Ser du tenkte litt på din kjære også i valg av plakater ( skog og hjort – jakt 😀 )
      Du kunne ikke ordnet en rabattkode?

    4. Hei Marthe!
      Så fint dere har det! 🙂 jeg lurer på en ting, hvor har du fått tak i de krusene med som det står “M” og “D” på?😊

    5. Åå det var nydelig!!!
      Jeg lurte også på om den historien om latter og oppkast skulle komme? Ble så nysgjerrig og siden du sa du skulle fortelle den tenkte jeg at du kanskje hadde glemt den? <3

    6. Hei
      Jeg må bare kommentere på det første og beste innlegget ditt, med spørsmål om du ikke kan skrive litt om kroppshysteriet.
      Nå de siste dagene har bloggnorge svermet om alle disse operasjonene og inngrepene unge jenter gjør. Jeg har fulgt bloggen din lenge, og du er helt klart en av jenten i denne posisjonen. Ung, pen og med en blog med mange tusen lesere.
      Jeg vil ikke stille deg spørsmålet om du har silikon i puppene eller ikke, for det spiller egentlig ikke noen rolle for MEG.
      MEN hvordan du stiller deg til dette presset er litt spesielt, da du ikke tidligere har skrevet så mye om det. Og om det da er slik at du HAR silikon i puppene, men framstiller deg selv som om du ikke har det, slik at vi jenter tror det er naturlig å se slik som som deg, da er det litt feil. Eller på den andre siden, om du ikke har silikon men er slik naturlig, kan du gjerne skrive om det og forklare at noen bare har det.
      Så hvordan stiller du deg til dette??
      Mvh Synne, 19 år.

    7. Heihei!
      Du utrolig fint det ble! Likte spesielt bildene over det lille kontoret ditt, men et tips er å bytte plass på de to bildene så det grønne blir balansert! Nå er det mye grønt trukket til høyre, så det blir en tung høyre side i forhold til venstre:) Bare et tips 😀 Du har en utrolig ren og fresh stil, elsker interiør innleggene dine!

    8. Thea marie: de har slike krus med bokstaver på søstrene grene også. 😊
      Ellers veldig fine bilder, Marthe! Tror dette er min første kommentar, har vært leser fra da du enda bodde hjemme, så har fulgt deg noen år. Super blogg, du virker som en skikkelig ålreit jente, og du gir meg masse inspirasjon med matlaging, interiør og det å ha en positiv tankegang. Fortsett slik! Ville bare gi en liten lyd fra meg siden jeg vanligvis ikke kommenterer. Føler det var på tide nå 😉

    9. Så fine☺️ Må bestille meg noen sånne ser jeg👏🏻 Kan jeg i samme slengen spørre hvor Chanel og Dior bøkene er fra? Takk for svar☺️

    10. Åååå, så UTROLIG fine de var! Vi holder på med et stort oppussingsprosjekt i kjelleren vår og da jeg leste innlegget ditt ble jeg bare nødt å vise de til resten av familien også! 😀 De syntes også at de var superfine, så jeg kan nok klikke hjem et par plakater jeg også 🙂 Her i hjemmet er friluftsliv høyt verdsatt, så jeg tenker at noe i enten norsk landskap eller norske skogsdyr er en sikker vinner hos oss 🙂 Ha en fiiiin kveld! <3

    11. Jeg har følget bloggen din i flere år, men har ikke kommentert ofte eller noe, men jeg ville bare seie at du er helt fantastisk. Du er en inspirasjonkilde til mangen. viss jeg har en dårlig dag får bloggen din meg til å føle meg bedre. Elsker alle inleggene dine, du legger jammen mye arbeid i dem 😉 Du inspirerer meg til å bli et bedre menneske og det har jeg blitt 🙂 jeg ville også takke deg for å få meg til å le de dagene jeg ikke vil smile engang. jeg tror ikke at folk sier dette til deg ofte nok men du er heeelt super Mathe♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg