Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Det var så hyggelig å lage videoblogg med bestis, og ikke minst å lese den vanvittig fine responsen som ramlet inn etterpå <3 Dere er helt ville i kommentarfeltene om dagen og det gjør meg så motivert! Ellers var fredagskvelden med reker, idol, og kjærestetid perfekt, og det samme var lørdagens bursdagsfeiring, og søndagens lille hyttetur. Det er så deilig å føle at man har brukt helgen godt!

Ukens nedtur… Vel morgentimene etter en god lørdagsfest går aldri under ukens høydepunkt, men etter 10 glass vann, to paracet og en bedre frokost var jeg god som ny igjen.

Ukens sang… Det er tre sanger som har gått på repeat på min spilleliste denne uken og det er Joel Adams – Please donæt go, Skyler Grey – I know you baby, Shy av Jai Waetford. Ellers tipset en leser meg om Samantha Harvey på youtube forrige uke, og hun har jeg også hørt masse på! Himmel for en behagelig stemme. Søk opp Samantha Harvey “Work it” og hør selv. Hun har mange fine sanger, men det er en av mine favoritter. <3

Ukens innkjøp… Det må bli denne lilla/blå kjolen fra Gina Tricot. Eller bomber jakken.. Elsker min nye jakke!

Ukens behind the scenes… Å jeg har så mange at jeg burde laget et eget collage til denne, men her er ihvertfall et fra i går… “Vent litt Daniel, jeg må bare ta ut tyggisen”.

Ukens cravings… Banankake! Jeg bakte en suuperdeilig, gigantisk variant på tirsdag forrige uke og smugspiste på den resten av uken. Jeg er ingen fan av banan, men banankake… JUMMY!

Ukens serie… Jeg har ikke gitt opp SOA, men det blir en stund til jeg snurrer neste episode, for jeg har akkurat oppdatet “American Horror Story”! Hoho, denne serien er jo helt perfekt for meg som elsker skrekk, men som ikke er så fan av CSI og typiske etterforskningsprogram. Altså dette er jo som en evigvarende skrekkfilm! Jeg har bare sett to episoder, men jeg er allerede hektet og gleder meg til å snurre en episode til i kveld.

Det var forrige uke, kjappere oppsummert! Ha en fantastisk start på den nye <3

19 kommentarer
    1. Høres ut som om du har hatt en helt super uke☺️ Har du Spotify så vi lesere kunne høre det du hører på? Hvis ikke Spotify hvor henter du ny musikk?☺️ Elsker musikksmaken din og får alltid ny musikk på topplista når du legger ut hva du hører på😊😊

    2. Ann Caroline: Nei så hyggelig å høre 😀 Jeg har faktisk aldri betalt for Spotify så det eneste jeg hører på der er spillelisten Discover Weekly (den kan man høre på gratis). Her finner jeg alltid et par nye godbiter hver uke! Ellers er jeg helt vill med Shazam appen på mobilen. Med en gang jeg hører en sang jeg liker i en butikk, i bilen eller på radioen hjemme så klikker det for meg om jeg ikke har Shazam tilgjengelig. Haha 😀

    3. Så gøy med slike innlegg! Virker som du hadde en ganske så fin uke 🙂 Det er viktig å se tilbake på ting man har gjort, i alle fall om man ikke er flink til å leve i nuet (som meg) men når man tenker tilbake på ting man har gjort, er det lettere å huske å sette pris på det man har 🙂 Ble kanskje litt rotete, det der, men håper du skjønner hva jeg mener. Håper denne uken blir super! Ha en forsatt fin mandag 🙂

    4. Anna: Takk! Jeg vil si den er normal i størrelsen 🙂 Jeg bruker vanligvis 34 i jakker, men denne ville jeg ha i litt større så jeg kjøpte den i 36 🙂

    5. Som vanlig virker det som du alltid har perfekte uker, og lever egentlig bare på en rosa sky i matveien, med kjæresten, reising osv. Noe som selvfølgelig er fint hvis alt dette er ekte. Men jeg savner litt dypere innlegg fra deg, der du skriver om noe personlig og som du står for, eller vi kan relatere til (på andre plan) 🙂 da ville du satt enda mer marthe preg på bloggen din, og fanget flere som liker dypere innlegg 🙂

    6. American horror story er kjempebra! Kjæresten og jeg ser dette sammen og er like hektet begge to! på sesong 3 nå 🙂 Kos deg med den!
      Ser ut som du har hatt ei bra uke 😀 Håper denne uken blir minst like bra!

    7. Du er så skjønn Marthe ! En god serie er The 100, den er kjempe bra ! Elsker bloggen din og misunner deg så masse <3 ha en flott dag videre ! Klem

    8. Shy er så fiin <3 Du må høre Living not dreaming av Jai Waetford også 😀 Skikkelig fin og goodfeel sang!

    9. Fine fine deg, Marthe! Alltid så koselig å gå inn på bloggen din 💕 Hvis du er glad i behagelige stemmer, kan du søke på Jasmine Thompson – Like im gonna loose you. Alle sangene hun covrer er helt fantastiske. En sang til er Raign – knocking on heavens door! Fyyyy, de to jeg skrev opp går om og om igjen og jeg ELSKER de 😍💕

    10. Jeg pleier ikke å kommentere på bloggen din, men jeg leser den omtrent hver dag. Grunnen til at jeg ikke pleier å kommentere er fordi jeg ville skrevet det samme som veldig mange andre; fine bilder og godt skrevet! Du har blitt et forbildet for meg da du stadig viser hvor ærlig du er og det at du er genuint interessert i å gjøre det meste ut av dagen. Jeg er ei jente som har kommet inn i en “ond sirkel” hvor selvtilliten er på bunn og det fører til endel dårlige dager, endel dager der jeg ikke orker å se meg i speilen og heller velger å låse meg inne istedenfor å ringe en venn. Jeg studerer på en høgskole, er sosial når jeg er der men så fort jeg kommer hjem er det enten på jobb eller å være inne i leiligheten. Jeg klarer bare å være sosial når det er en god gammeldags fest inne i bildet og det er tungt for et ellers så livlig vesen som jeg egentlig er. Men de blogginnleggene du lager, enten det er outfit, mat-tips, spørsmålsrunde, “ukens” eller om ferieturene dine inspirerer meg så masse! Jeg kjenner at jeg får lyst til å gjøre noe mer med livet mitt, får lyst til å endre mine dårlige vaner. Med dårlige vaner mener jeg det å bruke for mye penger, tenke stygt om meg selv og det å låse seg inne. Hehe! Jeg kan helt ærlig og oppriktig si at bloggen din er den eneste jeg føler det er viktig for meg å lese. Jeg håper du tar til deg alle komplimentene du får i hverdagen og i kommentarfeltet på bloggen, for du fortjener virkelig hver og en av de. Aldri glem at måten du skriver på, måten du fremstiller deg selv på og måten du henvender deg til oss lesere inspirerer flere hundre jenter hver eneste dag! Jeg håper du får en kjempe fin tirsdag og at du fortsetter å blogge så aktivt som du gjør. Nyt dagen og gi Daniel en ekstra nuss i dag! for i dag har du utrettet en ekstra god ting, hvertfall i mine øyne, og det er at du har inspirert meg til å ringe min gamle bestis og forhåpentligvis ta en lunsj med henne. :-)vet det kanskje er rart å høre at du inspirerer noen som bor mange timer unna deg til å utrette noe godt i hverdagen uansett hva du skriver, men følte bare at jeg ville skrive dette til deg nå. For i mine øyne virker du som et utrolig godt menneske!

    11. Malin: Åh, nå ble jeg ordentlig rørt! Tusen millioner takk for at du bestemte deg for å legge igjen denne kommentaren. Disse ordene gjorde hele dagen min <3 Denne onde sirkelen du prater om er så utrolig vanlig blant både unge og eldre, men det går så absolutt ann å tre ut av den. Du må bare ta en dag av gangen og virkelig bestemme deg for at nok er nok. Å ta opp telefonen for å ringe en gammel bestis er ikke bare bare! Du har antagelig hatt lyst og tenkt til å gjøre det lenge, men et eller annet får deg ikke til å ta opp telefonen, og i stedet blir du sittende inne og irriterer deg over at du ikke bare kan gjøre det. Den ekle følelsen av dårlig samvittighet er ikke verdt det. Bare bestem deg for at dette SKAL du! Plukk opp telefonen og ring de du må ringe. -Og du? Å bygge selvtillit handler egentlig bare om fokus og riktige valg. Du velger selv hva du vil se i speilet. Velger du å se ei tjukk, liten jente med skjeve tenner og strekkmerker på lårene så er det det du kommer til å å se også. Velger du å se en sterk jente med et stort hjerte og evner til å få til hva enn du vil, så er det det du vil se og føle deg som. Vær så snill og velge riktig, for bare det at du har unnet meg denne kommentaren i dag forteller meg at du er et utrolig godt menneske du også. <3

      Igjen, tusen takk for en fantastisk kommentar. Daniel skal helt klart få en ekstra nuss 😀

      Heia Malin!! <3

    12. Den videoen var bare kjempe kjekk å se på, hehe 😀
      Åå, Skyler Grey har mange fine sanger!
      Haha, et herlig bilde x)
      og Banan kaken må jeg seriøst prøve en dag. Den ser så innbydende og god ut :3
      Ha en finfin tirsdag<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg