Sundays are for breakfast in bed

Hei og riktig god morgen dere! Morgen.. Formiddag… Same same! Jeg har min første ordentlige hangoversøndag på lenge, så i dag kan det være det samme. Vi ble ikke så sene, men sene nok til at vi fikk en heltopp kveld og litt for mye innabords. Heh! Morgenen i dag har gått til total latskap med serietitting og frokost på sengen. Daniel prøver å få meg hekta på Sons of anarchy om dagen, men så langt har jeg sovnet i hver eneste episode. Mye mulig det har mer med søndagsformen min å gjøre enn selve serien da..

Anyway! Til poenget med hele bloggposten: Disse gigantiske hotellputene som vi har i ryggen på bildene er virkelig ukens innkjøpstips fra meg til deg. Jeg fikk dem av bestemor for lenge siden, men de selges fremdeles på Kid med mange forskjellige putetrekk til, og jeg er sikker på at dette er den mest behagelige investeringen man kan gjøre. Nå som vi har fått den fine fine sengegavlen har vi dem ikke fremme som pynt til enhver tid da de skjuler hele gavlen, men når vi skal rigge oss til med frokost på sengen eller bare en hyggelig filmkveld så utfører disse putene magi! De er så latterlig gode å sitte inntil.. 399kr er prisen, til dere som måtte få lyst på dem selv <3

– Sundays are for breakfast in bed –


Bare et lite søndagstips <3 Ha en deilig formiddag videre!
Nå skal vi få på oss noe anstendig tøy og ta en tur til svigers.

40 kommentarer
    1. Er det sånn du ser ut når du våkner opp søndag morgen etter en dag på fylla?? 🙂 Ren nysgjerrighet, fordi jeg har hørt av venninner at jeg er “heldig” som våkner med full sminke på etter en slik kveld og nattesøvn, da de fleste venninnene mine har det gnidd på unevnelige steder, haha

    2. Elsker at jeg kan gå inn på bloggen din i hver pause jeg tar fra eksamenlesingen og nesten alltid finne et nytt innlegg! Du må være ordentlig dedikert og forpliktet til arbeidet du gjør, stå på 🙂

    3. Jeg finner så mye uforpliktet glede av bloggen din! Det å titte igjennom bildene og lese innleggene dine om veldig hverdagslige ting. Samtidig er det inspirerende hvor flink du er til å gjøre frigjørende og spontane aktiviteter som oftest er helt gratis! Som ridningen (før du startet fast) og turer hvor du og kjæresten tenner bål og koser dere! Kom gjerne med flere tips til gjennomførte hverdagsaktiviteter som gjør uka litt deiligere å tenke tilbake på, og som i stor grad er gratis (kanskje tips til et nytt blogginnlegg?). Vil også gi en tilbakemelding på hvordan jeg føler at du kan gi leserne dine litt mer av deg selv, og tipset er så enkelt som å kanskje filme litt mer i hverdagen? Det trenger ikke være godt planlagt med et strukturert oppsett, men under den “spisekonkurransen” oppdaget jeg at jeg faktisk aldri har hørt deg prate! Så kanskje ett klipp i uka, eller sjeldnere hvis du ikke er så komfortabel med det, hvor du ikke engang har noen plan om hva du skal si holder i massevis. Du trenger faktisk ikke å si noen ting heller, bare det gir oss et avbrekk fra tekstlesingen og et større innblikk i livet ditt. Et eksempel er en film fra hesteryggen med venninna di på 20 sekunder, eller av at du vasker leiligheten mens du danser f.eks. Det kan være alt fra helt hverdagslige ting til mer planlagte og gjennomførte filmer 🙂

    4. Har sett hele sons of anarchy serien og likte den veldig godt jeg. Det blir bare bedre og bedre så ikke gi opp.

    5. For en fin søndagsmorgen 🙂 Jeg har lenge lurt på om jeg kanskje skal kjøpe slike puter, men jeg har allerede 4 puter i sengen, og om det blir flere tviler jeg på jeg får plass selv, haha! Ha en fin søndag videre 🙂

    6. Hei Marthe!
      Liker bloggingen din skikkelig godt om dagen, veldig energiboost for alle leserene dine 🙂 En liten oppfordring fra meg: du MÅ la mannen din få deg hekta på SOA. Det er fantastisk, bare litt seigt i starten. Straks ferdig, og har ikke sett bedre serie noen gang. Ha en fortsatt bra søndag!

    7. Så herlig den frokosten deres så ut!
      det er godt å unne seg frokost på sengen og en lat morgen på søndager. Spesielt om man har vært ute på lørdagen, som dere var 😉
      Og hotellputer har jeg lenge hatt lyst på selv. Har dog litt for liten seng til det i grunn, også har jeg flere puter fra før. Men det er en investering jeg vil gjøre i fremtiden når jeg flytter ut 😀
      Ha en strålende fin søndag videre<3

    8. har sånn pute også…den er så sykt diger den tar jo hele halve sengen hahaha men digg i ryggen helt sant…
      ligge på den gir deg jo whiplash hahaha 😀
      ha en super søndag <3

    9. Hei 😊 Første sesongen av Sons er litt treg, da den brukes mye på å bli kjent med karakterene. Men hjelpe meg som det er verdt det, jeg lover! Beste serien 💜 Fin søndag videre, takk for herlig blogg 👏

    10. Ååh de putene der altså, de er livet <3 Men hva enn du gjør - virkelig ikke prøv å sov med dem! De virker så deilige når man legger seg, men jeg kan garantere deg at du vil våkne med tidenes nakkevondt som varer i dagesvis etterpå haha. Både jeg og kjæresten har gjort den feilen der en gang for mye hehe. Superkoselige bilder forresten, hadde vært no' å få så fin frokost på sengen hehe 😀 Ha en fortsatt god søndagskveld <3

    11. Har sjølv hotellputer og har hatt det i 2-3 år no, og er så fornøyd 😀 kjøpte mine på sparkjøp 😀

    12. Thea B: Ja, jeg vet! Jeg kan heller ikke sove på dem <3 De er bare til pynt og til å å lene seg inntil. Hihi 😀 Tusen takk Thea! Ha en deilige søndagskveld videre du også 🙂 Stor klem!

    13. Mathilde: Hei Mathilde, og tusen takk for en herlig liten oppmuntring! Glad for å høre at du er fornøyd med innleggene som blir publisert her om dagen 😀 Ingenting som gleder meg mer enn å høre det <3

      Nei, jeg kan nok ikke gi opp SOA riktig enda når så mange både jenter og gutter er frelst av det. Jeg gir det en sjanse til eller to 🙂 Ha en nydelig søndag videre du også snille!

    14. Hilde Bolstad: Åh, for et herlig innspill! Tusen tusen takk for en helt super tilbakemelding Hilde! Slike kommentarer er gull verdt. Jeg finner masse både movitasjon og inspirasjon i dem, så takk skal du ha. Mer filming er det helt klart at jeg skal begynne med. Hvis været spiller på lag (noe jeg tror det gjør) tenker jeg faktisk å ta det med meg på hesteryggen nå til torsdag. Mer tips til hverdagsaktiviteter som er gratis er også en kjempeidé 😀 I’m on it!

    15. Amalie: Ånei, jeg er nok mer lik venninnene dine. Jeg orker nemlig aldri å fjerne sminken etter en fest og våkner dermed med mascara i hele ansiktet.. Jeg satte nok en god time foran speilet før disse bildene ble tatt 🙂 Hehe!

    16. Elsker bloggen din og synes det er såå urettferdig at du ikke er lenger opp på lista!! Men ble veldig glad nå som jeg så at du er på 10. plass :DD Du fortjener så sykt å være lenger opp for du legger så innmari mye i hvert eneste innlegg og alt. Du gir meg sånn hverdags glede av å klikke meg inn på bloggen og lese nye innlegg <3 Enig med den ene kommentaren her oppe om fler videoer altså! Ellers synes jeg at det kunne være gøy med et innlegg om hva slags planer du har for fremtiden (utdanning?, osv), eller litt om Daniel sin jobb! Jeg synes det er veldig gøy at Daniel jobber innenfor militæret og har selv vært i førstegangstjenesten, så er litt nørd på det, hehe! 😎 Eller så er det gøy med sånne "whats in my bag" og sånne typiske videoer man ser på youtube, så tror du kan finne mye inspo der 😀 Mange klemmer <3

    17. Hei Marthe! Du er så nydelig <3 misunner deg utrolig mye! Håper dere har hatt en fin og rolig dag ! Klem <3

    18. Hei!
      Elsker bloggen din så ufattelig mye, og henter så mye inspirasjon fra deg!
      Et spørsmål, hvor har du kjøpt skjeen din? Har leenge lett etter den, men finner den ikke :/

    19. Sto du opp, sminket deg, lagde frokost, for så å kle av deg og spise i sengen? Føler det blir litt oppsatt og ikke så ekte. By all means, du er utrolig flott og har fin blogg, men blir litt oppsatt som sagt.

    20. Anonym: Jeg sto opp, sminket meg, lagde frokost og spiste frokosten med serietitting i sengen. Er det så rart egentlig? Noen liker å spise frokost før de sminker seg. Andre liker å spise den etterpå? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg