Uken som gikk…

Ukens film… Hundreåringen. Åå denne må dere se! Jeg så den en kveld tidlig i forrige uke og lo meg ihjel. Det er en svensk film som handler om en hundre år gammel mann som stikker fra gamlehjemmet på bursdagen sin, uten mål og mening, bare for å leve og ta imot det dagene byr på. Altså her snakker vi en bedagelig, for ikke å snakke om bekymringsfri herremann. Jeg lo og lo og lo.. Helt fantastisk var den <3


Ukens høydepunkt… Jeg kan nesten ikke huske hva jeg gjorde før helgen! Det føles så lenge siden allerede! Torsdagen i stallen var som alltid ukens terapi-formiddag for min del, og det samme var gårsdagens tur i skogen. Helgen generelt har vært helt upåklagelig med den perfekte balanse av sosiale timer, alenetid og kjærestekos. For ikke å snakke om finvær! Åh, jeg blir så glad av denne sola! Håper den er kommet for å bli. Lenge.



Ukens cravings… Tortillachips med ostesmak… Ettersom jeg ikke er så ivrig på treningsfronten om dagen så har jeg stort sett holdt meg unna godteri i hele år, men denne uken har jeg gått på en skikkelig smell. Jeg har cravet tortillachips hver eneste kveld og spist tre poser alene! Fader, det der er det slutt på nå. Jeg må enten 1. Slutte og spise chips eller 2. Trene og fortsette og spise chips. Trener man så er alt lov.. Trener man ikke… Not so much! Det er ihvertfall det prinsippet jeg som regel trives med å leve etter.

Ukens sang… Here av Alessia Cara. Jeg henger jo som vanlig litt etter *rettelse* et år etter, men denne hørte jeg altså for første gang på radioen forrige uke, og siden har jeg gått og sunget på den..

Ukens innkjøp… Vår nye spisebordslampe! Jeg elsker den, og nå har vi til og med fått den opp med verdens sterkeste pære i! Enedlig er det lyst og fint her også på kveldstid <3 Jeg kjøpte den på Bohus til rett over 1000kr.

Ukens behind the scenes… Her ser dere resultatet av forsøket på å kaste wok-grønnsakene i luften med stekepanna. “Får du et kult bilde akkurat når grønnsakene er i luften Daniel?” … 60 sekund senere: “Ja, du trenger ikke akkurat å dokumentere dette”…

Ha en finfin mandag dere <3

17 kommentarer

Siste innlegg