Happy Valentines Day!

God morgen kjære dere! Nå er det en stykk fornøyd frøken som oppdaterer dere her! Jeg var på farten i hele går og hjalp en venninne med interiørshopping til den nye leiligheten hennes, og da jeg kom hjem i nitiden om kvelden hadde min kjære vasket hele leiligheten, hengt opp den nye stuebordslampen, fylt kjøleskapet med favorittingrediensene mine til dagens skogstur, og kjøpt meg 24 rosa roser! He-rre-gud så glad jeg ble!

Litt kliss på selveste Valentines day tåler dere vel? Nå skinner solen som aldri før, og en nydelig dag i skogen venter oss. Jeg har akkurat fått på meg ullundertøyet mitt, og mens mannen pakker sekken tenkte jeg bare å ønske dere en herlig lørdag. Nyt den enten du tilbringer den alene, eller med en av dine kjære <3 Og hei! Glem heller ikke å gratulere alle mødrene der ute! Vi skrives igjen litt senere i dag og da vil jeg veldig gjerne høre om deres morsdag og valentinesfeiring også. -Om dere liker å gjøre noe ut av disse dagene da <3


Det viktigste er selvfølgelig å sette pris på hverandre jevnt året rundt, men jeg synes likevel det er litt stas å feire kjærleiken litt ekstra på dager som denne. Det er jo ikke mye som skal til! En blomsterbukett, en god middag, en tur i skogen, eller et flakslodd får ihvertfall både mitt og mannens glis til å gå rundt <3

Happy Valentines day you all! <3

25 kommentarer

Siste innlegg