May your friday sparkle

For et nydelig vær vi har fått her i dag! Klokken nærmer seg seks og det er enda et hint av lys ute. Amazing! <3 Hehe, elsker at vi endelig går mot lysere tider. I skrivende stund sitter jeg sprikkmett på kontoret og oppdaterer dere etter en deilig vegetarwok-middag! På ukesmenyen sto det vel egentlig pulled pork nachos i dag, meeen den tok vi på onsdag i stedet. Det blir alltid litt endring i planene, men det gjør jo ingenting så lenge alt vi har handlet inn blir spist! Hvordan har deres fredag vært så langt da? Flere som har en solskinnshelg i vente?  

Her melder de ihvertfall strålende sol i tre dager i strekk, så på selveste Valentines day tenker mannen og jeg oss ut på tur i skogen igjen. Finnes det egentlig noe bedre måte å tilbringe kjærlighetens dag på? Jeg måtte le litt for meg selv da jeg var på sørlandssenteret tidligere i dag for å hente disse polaroidbildene jeg hadde bestilt til armeringsnettet mitt.. Jeg tror ikke jeg gikk forbi et mannfolk som ikke bar på en blomsterbukett, og det er bare fredag? Himmel og hav Mestergrønn blomsterkjede må jo ha trippel omsetning på en helg som denne!

Ble det ikke stilig med polaroidbildene på? Jeg bestemte meg for å høre på en bloggleser og la være å spraye nettet hvitt. Det er jo fint nok som det er! Nå må bare Daniel finne frem borrjernet sitt og få hengt det ordentlig opp på veggen så jeg kan feste på de siste bildene. Det ble som dere kanskje ser et utvalgt sort/hvitt bilder fra feriene våre.. Så kan jeg tilføye nye bilder etterhvert som vi reiser og lager enda flere minner sammen <3

Nå er planen min å jobbe litt til før jeg tar en koselig alenekveld med wokrester og idol på skjermen <3


Ønsker dere alle en knallstart på helgen! <3

26 kommentarer

Siste innlegg