Bli en flink baker – Check

Hei og hopp og good helg alle sammen! Gud så deilig det var med en bloggfri dag i går. Toget mitt ankom Kristiansand klokken tolv og de neste fire timene nøøøt jeg i stallen før jeg dro hjem og wait for it…. sov. Haha, ja jeg brukte mer eller mindre hele fridagen min på å sove! Jeg vet ikke hvorfor men jeg var og er faktisk enda helt vanvittig trøtt. Det føles som jeg kunne sovet og sovet i to dager til, men det har vel ingen tid til. Jaja i dag har jeg ihvertfall trosset det søvnige humøret og fått unnagjort litt!

 Jeg har vært hos kiropraktoren igjen, på dette møte med Geiremann som jeg *kremt* glemte på tirsdag, og bakt fastelavensboller som jeg tenkte jeg skulle dele oppskrift på senere! Noen som er klare for det?

– Ny blomsterbukett har jeg også fått i hus… Er det fredag, så er det fredag!

Har dere sett så fine? Når mannen ikke leverer, så får man vel bare ordne blomster selv da! Hehe, neida. Joda. Nå skal jeg se og komme meg på kjøkkenet igjen jeg, for i kveld skal jeg prøve meg på crispy duck! Det er andebryst marinert i kinesisk hoisin saus, servert i kinesiske pannekaker, til dere som ikke så mandagens episode av 4-stjerners middag. Hihi, ja jeg lot meg inspirere og dro innom byens asiatiske butikk i dag tidlig. Blir det så smakfullt som jeg tror så skal dere ikke se bortifra at en ny middagsoppskrift kommer til uken!

Ønsker dere en riktig god helg! Vi skrives igjen litt senere i kveld <3

26 kommentarer

Siste innlegg