Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Hele torsdag til søndag har vært denne ukens høydepunkt! Torsdagen tilbrakt med bestis på hesteryggen, fredagens tapasdate med min kjære, og lørdagens spillekveld har vært så bra! Ellers vil jeg nevne kommentarfeltene mine gjennom hele denne uken. Fy søren så råe dere er! Jeg måtte lese flere av kommentarene under gårsdagens innlegg høyt for Daniel fordi jeg syntes de var så fine og motiverende <3 I dag har jeg etterspurt tips til nye brettspill og nå ramler forslagene inn her. Tusen tusen takk altså. Dere er alle tiders!

Ukens sang… Selena Gomez “Can’t keep my hands to myself”.

Ukens oppskrift…
Pastaretten jeg lagde oss til middag på tirsdag var rimelig heftig! Hvis det er flere pastaelskere der ute så må dere prøve denne. Spaghetti med bacon og kylling i lys, kremet Alfredosaus. Dette med litt varmt brød til… Mmm!

Ukens nedtur… Tja, hva kan det være da? Mandag kanskje? Aldri kjekt å starte første dag etter ferien med kiropraktortime, men det gikk heldigvis fort over denne gang og. Det måtte bare et par døgn med klaging og syting til først… Ukens gullkorn passer jo godt inn her!

Marthe: Ååå, hvis prolaps gjør enda vondere enn dette, så må en jo bare leve på heroin?
Daniel: …. Du mener morfin.
Marthe: Ja, eh jeg er ikke i form. Samme det vel!
Daniel: Nei egentlig ikke….

Ukens cravings… Iiis! Jeg har cravet is hele uken, men isboksen er liksom ikke er sted jeg husker å besøke når jeg er på butikken for ukens storhandel. Derfor har jeg hver kveld siden bananispinnene mine ble oppspist, nesten vært på gråten over at is-skuffen i fryseren er tom. Først i går overrasket Daniel meg med ekte bringebær sorbetis til spillekvelden vår, og herregud så glad jeg ble. Is altså…

Ukens behind the scenes… Dette blinkskuddet knipset min kjære av meg mens jeg kjeftet på han for å ikke ta bra nok bilder. “Du må ikke knipse så forbaska fort! Kamera må rekke å fokusere først!!” #Hysteriskblogger

Ikke bare bare å bo med meg <3 Håper dere har en nydelig søndag!

40 kommentarer
    1. Mulig dette er et litt rart spørsmål, men jeg prøver likevel. Du trenger jo ikke svare om du føler det er for personlig eller noe 🙂
      Hvor kjøper du bh-er? Jeg føler vi har litt samme problem, liten rundt ryggen men trenger litt størrelse (større enn D) på cup. For de få bh-ene jeg finner der det er større cup enn D, så er stroppene for “svake” til å løfte og holde oppe.
      Har ikke spesial butikker for undertøy i nærheten, og er heller ikke så sugen på å bruke 500 kr + på en bh, så ja.. Vil tro du kjenner til problemet? Mulig jeg tar fullstendig feil også

    2. Annonym Underverker.no har supre BH som går opp i cup
      eg bruker 70 G og det fins likssom ikkje alle steder
      elsker det siste bildet HAHAHAHA syns eg hører deg …..duuuuuuu altsåååååå Daniel 😛

    3. Kan du skrive et innlegg om tips til Valentine dates?
      Vi har toårsdag noen dager før Valentine, så vil gjerne ta to fluer i et smekk og gjøre noe ekstra hyggelig. Jeg er bare så lite oppfinnsom når det kommer til slikt, det blir fort det samme hver gang med middag, kino osv. Hadde vært gøy å lese hva du liker å gjøre for å ha det ekstra gøy med kjæresten 🙂

    4. Digg med slike helger, og den pastaen fikk jeg lyst til å prøve! Kanskje hadde den vært perfekt til mine grove pestoknuter 🙂 Ønsker deg en fin kveld

    5. Haha, jeg ler så jeg gråter av bildet under!!😂 Tips til spill:sequense eller hva det heter! Kjempegøy sammen med andre par!

    6. Anonym: Heisann! Cuskima over her har allerede hjulpet deg her ser jeg 😀 Jeg er så heldig at jeg akkurat kommer inn i D cup så jeg kan kjøpe bher på både Lindex, H&M, og Cubus i tillegg til disse dyre undertøysbutikkene <3 Men sjekk ut underverker.no! Ellers vet jeg at Lindex har et veldig stort utvalg for jenter/damer med større cup enn D også, men da får du kanskje dette problemet med at den ikke sitter godt nok rundt ryggen? <3

    7. Disse innleggene er altså så fine! Blir jo aldri lei 🙂 føler liksom at jeg blir bedre kjent med deg gjennom disse innleggene! Og så tenker jeg at de må være så koselige for deg å ha også. De er jo supre å se tilbake på for å mimre hva man har gjort tidligere uker. Nei altså, får lyst til å begynne å blogge igjen jeg bare for å kunne ha slike innlegg selv, haha <3 Ønsker deg en super mandag i morgen, Marthe! Måtte den kommende uken bli super!

    8. hei Marthe! du er egentlig en av mine favorittbloggere, men synes det har blitt veldig mye av de samme innleggene i det siste. Kanskje du kan spørre leserne dine om ideer til hva du kan skrive om slik at det blir litt mer varierende? ha en fin uke 🙂

    9. Hei!
      Du kommer med så mange gode og fristendes oppskrifter!! Prøvd mange av den, og de er helt utrolige 🙂 Lurte bare på om du har noen vegetarretter på lur? Meg og et par venninner prøver å kutte litt ned på kjøtt for å se hva slags andre ting vi får i oss 🙂 Alltid gøy med vegetar!

    10. Hvor har du kjøpt den “netting-greien” som er på bildet med papir-posene? Har såå lyst på en slik selv! 🙂
      Blir så glad av å lese innleggene dine, håper du får en fin start på den nye uken! 🙂

    11. Hei! Fikk superlyst å lage dine nutella stuffed pancakes til bursdagen min neste uke! Googlet for å finne innlegget, men du har ikke lagt ut noe oppskrift. Kunne du lagt ut oppskriften på pannekakerøren du bruker? <3 Det hadde vært amazing! Håper dagen din stråler like mye som deg 🙂

    12. Anonym: Hei! Du, jeg troor bare jeg brukte en Toro pose med ferdig røre. Hehe! Akkurat disse ferdigposene med pannekaker og vafler synes jeg er så gode! 😀

    13. Anonym: Hei! Jo det kan jeg absolutt gjøre. 🙂 Herlig med litt respons som dette også i kommentarfeltet 🙂 Vil alltid gjerne bli bedre! Tusen takk, det må du også ha 🙂

    14. Thea B: Tusen takk Thea! Herlig å høre at du liker dem så godt. Synes det er hyggelig å ha en spalte som er litt “fast” i uken 🙂 Måtte mandagskvelden din bli helt super! <3

    15. Bare elsker bloggen din Marthe ! Sitter bare å smiler når jeg leser den og blir i skikkelig godt humør ! En skikkelig feelgood blogg! Takk skal du ha 😊

    16. Har sett at du har sånn tegnebok som du ofte bruker. Hvilke farger eller penner bruker du og hvor har du kjøpt dem? Jeg har fått tegnedilla etter at jeg så at du hadde sånn bok 😃

    17. Den lysebrune buksa på bildet over “ukens cravings” var råfin! Er det lov å spørre hvor den er fra? 🙂
      Forresten elsker jeg at du har så mange innlegg hvor teksten er inndelt i avsnitt/punkter med egne overskrifter. Mye morsommere og mer oversiktlig å lese, spør du meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg