Nytt DIY prosjekt på gang!

God kveld alle sammen! Jeg er bare innom for å gi dere en sniktitt på hva jeg har drevet med denne ettermiddagen. Det var faktisk en bloggleser som tipset meg om dette morsomme, lille DIY prosjektet for flere måneder siden! Tusen takk til deg! Endelig fikk jeg fingeren ut, og dette blir så fint! Jeg har rett og slett vært på biltema og kjøpt meg et gigantisk armeringsnett til 79 kroner, og dette skal jeg spraye hvitt med vanlig spraylakk, for så å henge opp på veggen som en slags oppslagstavle! Her kan man jo henge alt mellom himmel og jord, men min plan er å fylle det med små, koselige familie/kjærestebilder. Aller helst i sort/hvitt <3

Blir ikke det bra tro? Daniel fikk helt sjokk da jeg kom drassende på dette gigantiske nettet en kveld for halvannen uke siden. “Har det klikket for deg? Hva skal vi med et armeringsnett i stua da?”. Hehe, heldigvis ble han hakket mer optimistisk da jeg fikk forklart hvilke planer jeg hadde for det. Jeg tror det blir fint med en oppslagstavle full av bilder jeg! Vi har kun ett innrammet på veggen her foreløpig, og det er brudebildet til bestemor og bestefar. Nå er det på tide å få opp flere! Masse familiebilder gjør det jo så hjemmekoselig!

– Treklemmene kjøpte jeg på upstairs for 19 kroner!

Jeg skal selvsagt vise dere resultatet når det er klart! <3
Ønsker dere en super tirsdagskveld videre.

49 kommentarer

Siste innlegg