Let’s call it a date night

– Sneak peek of our saturday –

God mandagsformiddag jenter og gutter! Jeg kom nesten akkurat hjem fra kiropraktortimen min, og føler meg allerede litt bedre! Han turte ikke å gjøre så mye mer enn å trykke på mine ømmeste punkter, men jeg fikk en gigantisk gaffalignende teip over nakke og skuldre, så kanskje det er den som begynner å gjøre underverker. Deilig er det ihvertfall å vite at man er på bedringens vei <3 Vi hadde en så forbaska fin kveld før denne galskapen inntraff. Humøret var virkelig på topp hos begge to, vi spiste god middag på hotellets restaurant, lo og bare storkoste oss! -Vel helt til klokken 21.00, da jeg plutselig ble helt zoombietrøtt og falt fullstendig i koma.

“Marthe, virkelig? Klokken er ni!? Jeg trodde vi skulle kose oss med serietitting nå?” Heh! Et snøft var alt han fikk til svar, og vips der lå jeg og snorket for alle penga. Standarden etter en god flaske vin… Er det noe jeg ikke kan så er det å holde meg våken etter å ha inntatt en litt for god middag og tre store glass.. <3

Et av de ytterst få påveiopptilhotellrommet-bildene som kan deles med omverdenen!
Hehe, la oss bare si det var en vellykket lørdagskveld <3

14 kommentarer
    1. Åh, så ut som om dere trivdes kjempe godt! Blir virkelig så glad av å lese bloggen din, den er så koselig og inspirerende! <3
      Jeg bare lurte på hvilket redigeringsprogram du bruker på bildene dine? 🙂

    2. hahahahaha dere er herlige og Daniel har min sympati-heldigvis er dere litt early birds begge to ,eg er jo ikkje det -da var det slitsomt at gubben kom hjem kl 6 7 8 på kvelden og sovnet 9 eller 10 da satt eg jo der alene :D:D

    3. Ååh, dere er så flotte! Jeg må si jeg beundrer det fine forholdet dere har! 🙂 Lenge siden jeg har kommentert nå, men det er så gøy å følge bloggen din hver dag! Takk for at du lar oss være med på reisen. Klem <3

    4. Frida: For en herlig kommentar Frida. Tusen takk! Det er en fryd å være blogger når man sitter igjen tilbakemeldinger som denne <3 Håper du fortsetter å klikke deg inn her i lang tid fremover! :')

    5. Kompanium: SÅ hyggelig å høre 😀 Tusen takk! Jeg har brukt programmet pixlr.com her til å sette bildene sammen, og ellers har jeg bare satt på en hvit runding i paint og tekst på rundingen i pixlr.com igjen 🙂

    6. cuskima: Hehehe! Ja, den er litt kjip! Vi pleier heldigvis å være like trøtte og slitne om kveldene at det bare er deilig å finne sengen klokken 22.00. -Men ni skal jeg ærlig innrømme var litt vel tidlig på en lørdagskveld :’D

    7. Det ser ut som en perfekt avslutting på en fantastisk ferie! Det er jo nesten en ferie i seg selv å lese bloggen din, med så mye inspirasjon og flotte bilder er det et friskt pust fra omverdenen! Ha en fortreffende uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg