Shaibox deler ut reise til New York

Annonse

Har du til tross for mine utallige anbefalinger enda ikke klikket hjem Shaiboxen, så vil jeg bruke søndagsmorgenen min på å fortelle deg at du bør gjøre dette nå. Dere husker kanskje at det for en stund tilbake siden gikk an å klikke hjem en prøvepakke av shaihøvelen helt gratis? Vel, nå har de gått tilbake til denne geniale lille ordningen igjen! Du kan altså teste ikke bare høvelen, men hele toalettmappen med både barberblader, bodyscrub, og wash&shave gratis! Det eneste du må ut med er 49 kroner i frakt, og gjør du det så får du produkter til verdi 300 kroner, samtidig som du automatisk blir med i trekningen av å vinne en tur til New York. Ikke bare for deg, men også for en venn, kjæreste eller mor! Du får nemlig også lov til å ta med deg en reisepartner! Vinneren trekkes i slutten av mars, så bare husk på å klikke hjem prøvepakken innen den tid.

Tre gode grunner til å velge Dorco Shai:
♥ Du får høvelen i et spennende Shai-kit, servert rett i postkassa! Perfekt for deg som stadig står i dusjen uten et skarpt blad fordi du atter en gang glemte å skrive “høvler” opp på handleslita.
♥ Shai er like god, om ikke bedre enn de dyreste høvlene i butikken. Den er testet av over 100 000 norske kvinner og blitt anbefalt av hele bloggnorge.. Jeg tror ikke jeg har en venninne som ikke bruker Shai i dag.
♥ Du får prøve hele kitet gratis! Liker du høvelen så fortsetter du å abonnere på toalettmappen med refillblader og sesongbasert stæsj, liker du den ikke så har du likevel en gratis barberhøvel i dusjen? Hva er det å tape?

Utenom denne trekningen av New York tur for to, så har jeg også fått lov til å plukke ut 2 heldige vinnere som får et helt årsforbruk med favoritthøvlene mine. Alt dere må gjøre for å være med i trekningen er altså å klikke hjem et gratis prøvekit HER. De to heldige som får høvler for et år trekker jeg allerede nå på onsdag!



Legg igjen en kommentar om du vil være med i trekningen!
Lykke til da dere! Klikk hjem gratispakken HER <3

51 kommentarer

Siste innlegg