You can never have too much beach

– Enjoying every minute of it –

Denne dagen!! For første gang siden vi ankom Ras Al Khaimah har det vært en ørliten bris i luften som har gjort det helt latterlig behagelig å ligge på solsengen. Farlig behagelig faktisk.. Brystet mitt lyser nemlig opp hele hotellrommet vårt etter syv gode timer i solsteiken. *Kremt* Jeg har en tendens til å glemme bort hele smøringen når jeg lever meg inn i litt for gode bøker. Romanen jeg har tatt med meg på ferie heter “Maleren i Shanghai” og er så langt bare helt fantastisk. Absolutt en bok jeg må vurdere å skrive en anmeldelse av.

*Sukk* Jeg har lyst til å legge meg ned å begynne å gråte av tanken på at vi bare har én soldag igjen. Vanligvis pleier jeg å bli “mett” etter syv dager på ferie, men denne gang forstår jeg virkelig ikke hvor dagene ble av. Skal vi hjem natt til lørdag? Nei!! Jeg er ikke klar for den minusgradegalskapen enda! Æsj, måtte morgendagen gå sakte, ellers sier jeg takk og farvel til det deilige mannfolket og booker meg en uke til.

Lesing, soling, bading, og avslapning er de fire ordene som beskriver torsdagen vår best. Vi har nesten akkurat sjekket ut fra det gode strandliv, og tenker nå bare å gjøre oss klare for en lat kveld på hotellet. Det eneste som står på planen er en god middag med serietitting, og det er litt deilig. Vi trenger noen dager som dette også <3

Burger med pommes frites til lunch! Blir ikke bedre <3

29 kommentarer
    1. Hei Marthe! Har nesten ikke lyst til å skrive noe som helst, fordi jeg er GRISEMISUNNELIG! Haha 😛 Her er det -18 og (piss)kaldt (unnskyld språket!) Hvor lenge blir dere der? Kos dere masse videre i alle fall, NYT det! 🙂 Klem<3

    2. Alt er jo helt nydelig der! Skjønner godt att du ikke vil dra hjem!<3 Kos dere den siste resten av ferien!<3

    3. Så mange pene bilder! elsker bikini´en din 😀
      og er herlig å bare ligge å sole seg også. Det er det jeg liker best med syden ferier ;3
      Men tiden pleier vanligvis å gå så altfor fort. Hvertfall syntes jeg det. Kjempe kjedelig :-/

    4. Åh, dere er sååå heldige! Her hos meg i Norge er det -17, men heldigvis er det meldt mildere over helgen så kanskje dere er heldige og kommer hjem til litt mildere vær 🙂 Ellers så lurte jeg på om du har noen tips til hva man kan gjøre i Kristiansand? Jeg og kjæresten skal dit en helg i februar og skulle gjerne hatt noen tips til restauranter, ting å gjøre osv 🙂

    5. Åhhh, kjenner jeg misunner deg skikkelig, men dette fortjener du!!❤️ Kos dere masse videre:)
      Også bare et lite spørsmål.. Kunne du linket Bikini trusen? Hadde blitt såååå glad!
      Stor klem❤️

    6. Kan du skrive en dubai-guide når du kommer hjem? vurderer å booke meg en tur dit i sommer, og vil gjerne vite litt mer om landet, hva man bør være obs på og hva som er et MUST å gjøre 😀

    7. Dette her ser så ufattelig deilig ut hjemme fra kalde snølagte Norge! Unner deg dette virkelig da 🙂

    8. Mari: Jeg skal se hva jeg kan få til. Jeg føler jo på ingen måte jeg har fått med meg en tiendel av det Dubai har å by på selv, men noe mer vet jeg ihvertfall om denne byen nå! 🙂 De har så masse her, at jeg måtte hatt en måned for å få en god oversikt <3

    9. Henriette Celin: Tusen takk! Glad du liker den 😀 Ja, jeg er så enig. Neste gang MÅ vi booke oss en tur enda lengre bort og to uker. Syv dager har bare flydd… <3

    10. Ida Rygnestad: Hihi! Du må bare komme deg på ferie. Det er nå det er deiligst å rømme til varmere strøk <3 Vi blir til lørdag. Eller natt til lørdag, så vi har bare en dag igjen nå 🙂 Den skal nyyytes! <3 Stor klem

    11. Lene: Hei Lene! Angående restaurant-tips så har vi en del koselige steder. Asylum er best på sushi, Le Monde tapas bar er best på tapas, Moder India er best på indisk, fiskebrygga har en rekke restauranter som er fine for både fisk og kjøtt, og ellers har vi Slakter Sørensen for nydelig biff, Herligland for et hyggelig cafebesøk, Will i Juice hvis dere bare skal ha et sunt mellom-måltid med en deilig juice til, og bønder i byen om dere vil ha økologisk! Alle disse ligger i sentrum 🙂 Av tips til ting å gjøre så har vi jo litt shopping både på Sørlandssenteret og i sentrum, denne fiskebrygga som er en severdighet i seg selv (mest på sommerstid), dyreparken, og Aquarama. Sistnevnte ligger på bystranda i Kristiansand og er en gigantisk svømmehall med spa og det hele. Verdt et besøk det også! 🙂

    12. Fysøren for en fantastisk kropp du har!! gosj 😀 litt misunnelig bare! Ser også ut som dere har hatt en super ferie. Har veldig lyst å reise til Dubai selv 🙂 skal du skrive et sammendrag om hotellet og plassen? hadde vært veldig fint!

    13. åh, ser ut til at dere koser dere kjempe masse! super misunnelig .. har du tatt silikon? virkelig drømmekroppen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg