A sunset walk in the desert

– The best day of this vacay so far –

Hei og god morgen dere! Vi ble så sent hjemme fra gårsdagen eventyr at det ble med den ene oppdateringen på dere. Bare SE på disse bildene! Er det nødvendig å beskrive hvor fantastisk gårsdagen var? Jeg er enda helt overveldet over synet av uendelig ørken, sandyner, og solnedgang. Jeg tror faktisk aldri jeg har sett noe så vakkert? For en opplevelse.. Vi startet dagen med en rånetur av de sjeldne i landcruiseren til sjåføren vår. Vi snakker berg og dalbane-kjøring uten like, opp og ned på enhver sandyne! Daniel hvinte av glede, mens jeg etter fem mintutt konsentrerte meg mest om å ikke kaste opp. Haha! Heldigvis roet sjåføren ned tempo da jeg spurte etter en spypose, og 10 minutt senere var vi fremme på ørkenens høyeste punkt, utsiktsplassen vi skulle stoppe på for å traske rundt i den myke sanden, se solnedgangen og bare nyte oss. Jeg mener… Wow, for et sted!

Jeg har så mange fantastiske bilder at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne! Vi var overlykkelige begge to i går, og skal leve på disse ørkentimene leeenge. Etter at solen var gått ned ble vi tatt med til et nytt sted hvor vi fikk servert barbequemiddag, magedans-show, hennatatovering og det hele. Her koste vi oss til sene natten før sjåføren tok oss tilbake til hotellet vårt igjen. Skal dere til Dubai så er dette en opplevelse dere aldri må nøle med å få med dere. Hele opplegget kostet vel rundt 900 kr per person, og de kronene var dagen mer enn verdt!

Her får dere ihvertfall en smakebit! Håper dere har det bra der hjemme! Nå er det frokostbuffé neste, og så venter en ny utflukt til fine dubai sentrum. Vi skal se sånn ca alt Dubai har å tilby på en og samme dag, så denne er jeg vanvittig spent på. Gleder meg til å ta med kamera og forevige opplevelsene denne gangen også.

Disse feriedagene blir bare bedre og bedre <3 

32 kommentarer
    1. W.O.W!!😍😍 herre min hatt så nydelig! Jeg er veldig misunnelig nå altså! Tror jeg må legge inn Dubai som et krav til neste kjæresteferie altså!😍😃🙈
      Reiser dere med Apollo eller er dere bare med på utfluktebe deres? Hvem tilbød privattur til sanddynene, ser ut som dere er alene nemlig..😜
      Kos dere masse videre!!

    2. Wow så fint dere, og så fine dere er, helt nydelige sammen 😍 her titter også solen frem i 7 minusgrader,må si jeg lengter til sommeren når jeg ser deg i det flotte skjørtet ditt 😊 jeg venter bare på at maten skal synke så jeg kan starte dagens treningsøkt. Ønsker dere en nydelig dag 🙂 <3

    3. Suzanne: Ikke sant? <3 Dere må bare komme dere til Dubai på klisseferie 😀 Vi dro på denne utflukten med Apollo, men kjørte rundt i en bil med en privatsjåfør som tok oss sammen med et annet kjærestepar, så vi følte oss ganske alene 🙂

    4. Wow!! For noen bilder!! Heldige dere er<3
      Kos dere masse videre, Gud så heldig jeg og resten Norges lesere er - som får være med på så mange fine ferier 🙂
      Ha en super dag!

    5. Disse bildene så jo ut som de var tatt rett utifra en film! sååå vakkert ;o
      og dere er super heldige som har fått oppleve ørken og solnedgang. Det er noe som står høyt på listen min også nå. WOW altså.
      Og så vakre bilder av dere to både alene og sammen. Dere er så fine <3
      Håper resten av aktivitetene den kvelden var minst like fantastisk, så må dere kose dere i sentrum i dag 😀

    6. Hvordan er det forhold til “strenghet”? Kan du gå i korte skjørt og topper i byen? Jeg tror det ikke er helt vanlig. Mamma var i Dubai pg var ikke lov kysse klemme på gata 😛

    7. Altså… HERREGUUUUD for noen bilder!! Sitter her å drømmer meg langt vekk.. Så deilig!! Nyyyt resten av tiden, og ikke minst hverandre <3 Nå stikker jeg ut i snøen og kulden, haha!!

    8. Bildene var helt fantastiske! Jeg satt og var helt sjokkert over hvor vakre bildene var! Kos dere videre på ferie:) Ha en flott dag videre:)

    9. Omg! Dere er hotte :O Må nesten holde pusten når jeg ser disse bildene :p Fine dere er <3 SUPERPAR!!

    10. Herregud for nåken nydelige bilder! 😀
      Er ikkje litt misunnelig ein gang altså.. – 12 grader er også greit altså…

    11. Herligfred for noen herlig bilder, ser ut som dere stor koser dere, merker jeg blir sjalu av og se dere er i varmen, mens her hjemme er det -17 grader på det verste.. ;( misunner dere kjempe masse, men deilig å ha sånn ferie <3 må dere nyte hvert sekund siden tiden går så utrolig fort vet dere, for et herlig par dere er også, frister sånn å dra ned til dubai når jeg ser bildene deres 😉 ha en fin kveld videre og kos dere <3 klem

    12. Andrea: Det er ganske strengt her ja, men det er ikke så galt som jeg så for meg. Daniel og jeg har ikke turt å holde hender eller kysse på gata når vi går alene, men sammen med reisegruppa så kan vi gjøre akkurat som vi vil. Jeg går rundt i skjørt og singlet til enhver tid også i byen, og har spurt taxisjåfører og litt lokale om det er innafor, eller om jeg burde ha funnet frem buksen for disse anledningene og da ler de bare og sier nei nei du blir nok beglodd litt, men du kan helt fint gå sånn. De er godt vandt med at turister går lettkledd her i varmen 🙂

    13. Herreguuud så fint! Har aldri hatt noe ønske om å besøke en ørken, men nå ser jeg at det er noe jeg må oppleve! Så fine bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg