This place is unreal…

Hallo igjen fra verdens fineste ferieparadis! Ville bare innom for å dele et bildedryss fra vår aller første dag her nede. Jeg vet ikke riktig hvordan jeg skal beskrive dette stedet engang. Det er bare så latterlig fint.. -Og enormt! Hotellet er bygget akkurat som en diger landsby av små hus, innsjø og broer. Det er flere basseng med havutsikt, og en uendelig lang strand med den mykeste sanden! Jeg tror bare vi blir her for godt…

– Ras Al Khaimah is treating us well –

FOR et paradis. Våre første timer her nede har vi brukt på å utforske hotellområdet! Vi har ligget og slikket sol nesten helt for oss selv både ved bassengkanten og på stranda, gått tur med hver vår drink langs beachen, og bare glist fra øre til øre. Temperaturen er virkelig helt perfekt, og ikke en sky har så langt dukket opp på himmelen! Måtte de neste seks dagene bli akkurat like bra som denne! Alt på ferieplanen vår tilsier ihvertfall at det blir tilfellet. Vi har allerede booket oss en utflukt for morgendagen, så klokken 13.00 i morgen formiddag stikker vi avsted på Jeepsafari i ørkenen, med sandboarding, bbq-middag, magedans og det hele! <3 GUD, jeg gleder meg! -Men først står en tur til Ras Al Khaimah sentrum for tur med god middag og en fin mann.

Håper det står bra til med dere hjemme i kulda også!

25 kommentarer
    1. #unfollow hehe. Slike bilder er ikke snilt å vise når jeg sitter her i minus 19 grader….
      Har vært i Dubai før og der var det veldig strengt ifht alkoholdrikke annet enn på hotellet. Leser her at dere hadde drinker på stranda, er det ikke så strengt der dere er?

    2. Åh så herlig! Kos dere masse <3
      Her er det ca -15 grader. Så dere kan gjerne ta med noen pluss grader til Norge på hjemturen :p

    3. Å! Ser helt fantastisk ut! Vi var i Dubai i høst, og da vi skulle bestille så vi faktisk på akkurat det stedet dere er nå, men valgte et annet da. Ikke litt misunnelig engang haha!#snøkaos

    4. Å, så herlige bilder! ser utrolig flott ut der må jeg si. Rene paradiset ja ;o
      og så fine planer dere har. Kos dere masse med sentrums tur og middag, og Jeepsafari i morgen 😀

    5. Vær veldig obs på kjøttet dere spiser i ørkenen! Jeg har kommentert her tidligere, men jeg var på ett likt opplegg i Dubai og ble matforgiftet da kjøttet ikke var stekt godt nok! I følge en familie jeg kjenner der nede var det vist ganske vanlig at kjøttet ikke var 100%! Ellers får dere ha en super ferie videre! Ser deiiiiilig ut:-)

    6. hei! lurte bare på hvordan man kan bli en god blogger/ta fine bilder av seg selv? har hørt at kamerastativ og fjernkontroll er bra, men jeg har ikke et bra kamera, og et Canon kamera er vel veldig dyrt? Hvor mye penger har du brukt på slikt utstyr, og er det noe du anbefaler?

    7. Hege: Hihi! Fysj, 19 minus var ikke lite heller! <3 Nei, her er det kun lov å drikke på hotellet, og hotellets strand. De selger alkohol her, men ingen andre steder 🙂 Det er lov å drikke på restauranter og slikt også, men ikke være synlig beruset utendørs, så jeg ville ikke tatt noen sjanser. Hehe <3

    8. Ingebjørg: Takk for beskjed! Skal følge godt med før jeg putter noe i munnen her 🙂 Nekter å bli syk! <3 Tusen takk <3 Dette stedet er upåklagelig så langt!

    9. Ååh det så virkelig helt fantastisk ut! Bare litt misunnelig på dere da <3 her i Norge er det alt for kaldt, inntar i skrivende stund frokosten innpakket i Kari Traa-sett og under ett teppe, hehe. Gleder meg til å se flere bilder fra ferieparadiset og kos dere massevis!

    10. Snø og masse minus, men vakkert. Ser fristende ut det der med sol, hav og sand mm. Skal ikke oppfordre dere til å kose der, for det tror jeg dere klarer helt fint. Hehe.

    11. Hva syns Daniel om at du sminker deg når du skal være i sola? Tipper du er dødsfin uten også. Kan vi få se på bloggen?

    12. Å, misunner deg så mye akkurat nå her jeg sitter å fryser føttene av meg! Ha en herlig uke!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg