Today’s little project – Sequin X

Her får dere en smakebit på hva jeg har sittet og dullet med under Tour De Ski tittingen i dag. Jeg har fått for meg at 2016 er året jeg skal ta av med DIY prosjekter, og har allerede gått til innkjøp av det jeg trenger til mine første interiør-prosjekter. Noen er store og noen er små, men gøy synes jeg det er å dele med dere uansett <3 I dag har soveromskommoden fått en ny liten pyntegjenstand, og resultatet av denne kartongbokstaven ser dere under her. Dere får kjøpt både bokstav og bånd på hobbybutikken Panduro, og paljettbåndet fås også i flere farger <3 Håper det står bra til med dere alle. Nå skal jeg kose meg med Senkveld om noen få minutter. Deretter må det litt mer jobbing til før jeg kan ta kvelden og noen torsdagstimer i stallen med god samvittighet <3

Du trenger: 1. Bokstav i kartong 2. Limpistol 3. Saks 4. 6-12 meter paljettbånd

Slik gjør du:
1. Surr alt paljettbåndet av pappen med en gang så du har en oversikt over hvor mye du har igjen hele tiden.
2. Finn ut hvor du vil starte, og mål, og klipp opp en og en remse bånd før du limer den på bokstaven.
3. Så er det bare å lime i vei til du har pyntet bokstaven din så mye som du selv ønsker.

Jeg hadde hele fire ruller (12 meter til sammen) og kunne ha dekket hele bokstaven i gull om jeg ville det, men jeg syntes det var penere med litt hvitt innmellom. Daniel var ikke spesielt imponert, men hei! Hva vet mannfolk?!

Jeg mener den ser helt nydelig ut på gull-soverommet vårt <3

19 kommentarer

Siste innlegg