Look the way you feel

Behandlingen er sponset

Litt farging av ettervekst, en god hodebunnsmassasje og Astrid Smeplass på høytalerne var akkurat hva jeg trengte denne morgenen. Jeg må ha levd på denne lille spa-timen hele dagen, for jeg har ikke rukket å dytte i meg mer enn to stusselige brødskiver og likevel kjenner jeg meg ordentlig glad, og proppfull av energi. Kanskje tranflaska jeg svelgte unna i går kveld også skal ha litt av æren. Jeg føler meg ihvertfall frisk som en fisk, og nå takket være Marianne også fresh på håret! Gud så deilig å ha alt på stell til årets største og beste fest <3


Marianne var helt sjokkert da jeg ikke tryglet om å få satt i clip on settet mitt før hun stylet det, men det gikk ikke mer enn fem minutt etter at jeg kom inn døren hjemme før jeg satte det på selv. Hehe, hva da avhengig? Det er flott med kort hår altså… Det er bare.. enda flottere med langt! Hehe.

Hvordan har dere det? Vi er vel flere som styrer med litt nyttårsforberedelser i dag <3 Jeg har akkurat gjort leiligheten strøken og skal dra med meg min kjære på butikken hvert øyeblikk. Magen skriker etter middag, og morgendagens dessert skal jeg også lages. Mulig vi må lage litt ekstra så noe kan gli ned allerede i kveld. Mihi!


– Good hair, good mood <3

Fine frisøren min <3 Duo Frisør er stedet å besøke i Kristiansand!
Dere kan booket time HER eller ringe 38097201

6 kommentarer
    1. Den smukke kler alt! haha. Synes du kledde kort hår😊😊 håper du får en fin nyttårs feiring Marthe 😊

    2. Kan du lage et innlegg med dine Tinder-tips? Jeg har endelig matchet med han jeg har vært interessert i i en evighet. Han skriver så klart ikke noe til meg, og jeg er udugelig til den slags. Du må da være proff, siden du fant din store kjærlighet der 😉

    3. Håret ble kjempefint, du kler virkelig kort hår også! Men skjønner at du trives best med langt hår 🙂
      Litt off topic, men har du noen tips til noe gøy å gjøre i Kristiansand? Noe man “MÅ” få med seg? 😀 Kjæresten og jeg vurderer en liten hotellhelg der nå på nyåret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg