Snuggle up – It’s breakfast


I dag kom jeg meg ikke opp og ut fra sengen før klokken slo 10.00, og klokken 11.30 sto frokosten på bordet. Vår første ordentlige frokost ved splitter nytt spisebord. Dere kan tro den smakte <3 Jeg har cravet stekte karbonader i hele julen, så på mine baguetter var det dette som gjaldt, og hjelp som jeg spiste.. Siden har Daniel og svigerpapsen vært ute og hentet våre nye møbler fra Skeidars lager. Sengegavlen er allerede på plass og ser aldeles nydelig ut, og sjenken holder sjefen sjøl på å montere opp i skrivende stund. Gleder meg sånn til å få vist frem det endelige resultatet. Nå skjer det jo ting i rekordfart her, og alt blir så latterlig fint <3

Håper det står bra til med dere alle. Har dere en fin romjul? Planen min var egentlig å kjøre jentekveld med Cathrine igjen i kveld, men jeg har så mye jeg må ordne til torsdag at jeg jammen ikke vet om tiden strekker til. Jeg får hive meg på Ikea, handle klappstoler og og kalkuntilbehør med en eneste gang, så krysser jeg alt jeg har for at jeg er hjemme tidsnok til litt bestishygge etterpå. Pysjsettet jeg har på meg på bildene er fra Bikbok <3

Synes det er så digg at jeg går i det til alle døgnets tider om dagen <3

8 kommentarer

Siste innlegg