Uken som gikk…

Ukens film… Jeg har sett hele tre nye filmer denne uken, og jeg har lyst til å tipse om alle sammen. Først og fremst disneyfilmen “Se opp”. Den gikk på tv i går og ettersom Daniel og jeg lå som slakt på sofaen etter en hardere 2. juledag så vi den like godt. He-rre-gud som vi lo. Dette skulle vise seg å være en helt fantastisk film! Ellers vil jeg tipse om enda en disney-familiefilm: “Tomorrowland a world beyond” med George Clooney, og den spennende aciton/thriller filmen “Get the Gringo”. Supre alle sammen. Absolutt verdt å se i romjulen.

Ukens leserspørsmål… Et spørsmål som har gått igjen denne uken: Hva kjøpte Daniel og du til hverandre i julegave? Vi bestemte oss for at vi i år skulle kjøpe reise sammen i stedet for å dele ut en vanlig gave. Ingen av oss hadde noe spesielt på ønskelisten, og derfor kjøpte vi Ras al Khaimah/Dubai ferie i stedet <3

Ukens sang… Denne ukens sang må alle ha på spillelisten sin. Shawn Mendes & Camila Cabello – I know what you did last summer. Camila Cabello altså. Jeg får aldri nok av den stemmen! Hele jenta er fantastisk.

Ukens innkjøp… Jeg har faktisk ikke bare kjøpt julegaver denne uken. Jeg har kjøpt en hel hau av sommerklær til meg selv også. Hehe, jeg er allerede i gang med shoppingen av ferie-garderoben nemlig. Tenkte jeg skulle vise dere alt i et eget innlegg. Ellers har vi jo fått stuebordet i hus denne uken. Guuud så fornøyd jeg er! Måtte vi finne alt av det siste stuen behøver på interiørshopping i dag. D og jeg hopper avgårde så fort dere er oppdatert.

Ukens høydepunkt… Åå jeg har så mange! Det har jo vært den store juleuken <3 Julegaveshoppingen, selveste julaften med julestrømpe, gaveåpning og alt for god mat, 1. juledag/julaften nummer 2 med farmor og farfar, og gårsdagen. Det var så deilig å bare ligge og klemme på mannfolket hele dagen etter en hel uke fra ham. Vi storkoste oss med Pizzabakeren, sofalatskap, og den ene filmen etter den andre.

Ukens nedtur… Lørdagskvelden med bestis var utrolig hyggelig, men den byturen kunne vi nok begge vært foruten. Vi burde vel ha spådd den slags på 2. juledag, men et evig kaos med uendelig lange køer, dritfulle folk og snøstorm gjorde ikke akkurat susen for humøret. At jeg aldri bare kan holde meg hjemme denne kvelden.

Ukens craving… Alt som går under kategori “jul”. Julemiddager, julekaker, og julebrus. Jeg har spist så vanvittig mye godt denne uken, men etter nyttår er jeg klar for litt lettere mat igjen. Da tror jeg Daniel og jeg skal unne oss en leveranse med Adams matkasse “sunn og lett” igjen. Mmm! Det kjenner jeg er alt for lenge siden nå.

Ha en riktig fin mandag og en deilig romjul <3 Vi sees igjen senere i dag!

5 kommentarer
    1. Hvor kjøper du sommertøy i Kristiansand? Er desperat etter å finne sommertøy siden jeg reiser til Afrika om ei uke 🙂

    2. Kjempe fint innlegg, Marthe! Sorry for lite kommentering, men prøver å holde meg litt unna pc-en nå i juletiden! Ha en fortsatt god jul!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg