New In – Spisebord og julegaver

Finally!! Stuebordet er i hus!


Endelig er hun tilbake! Juleferien for i år er for min del over, og det er på tide å komme i gang med hverdagen igjen. Jeg dro hjem igjen fra Stavanger i går formiddag, ble hentet på togstasjonen av min kjære, og dro rett hjem for å gjøre meg klar til en real girls night out med Cathrine. Bestis er i Kristiansand i jula, og da hun spurte om ikke vi kunne ta en jentekveld 2. juledag, kunne jeg bare ikke takke nei til det. Sleepover ble det jammen også på oss, før jeg i dag tidlig dro hjem for å kose ihjel en deilig kjæreste, og pakke ut av julekofferten(e). Hihi, én koffert måtte bli til to for å få alt av presanger med på toget. Herregud så mye fint vi har fått i hus denne julen <3


En sniktitt på noen av julegavene vi fikk i år!

Vårt nye spisebord kom endelig med posten mens jeg var på juleferie, så det monterte mannen opp allerede lille julaften! Har dere sett så nydelig? Jeg elsker det. Det er helt perfekt, og det gjør nærmest hele stuen vår. Vi kjøpte både stoler og bord på Jysk, til dere som måtte lure på det. Ellers har jeg i dag fått på plass en hel hau av nye kjøkkenredskaper. Jeg ønsket meg Rosendahl servise til jul av familien i år, og fikk vel mer eller mindre alt Rosendahl har å by på. Hjelpe meg, så deilig det skal bli å få kvittet seg med det litt stusselige Ikea-serviset nå. Vi brukte det for aller siste gang i dag, og det var da vi skulle innta søndagens pizzabakeren-måltid. Heh!

Nei, jeg er altså så fornøyd her jeg sitter og ser ut over alt det fine nye vi eier. Daniel har ferie helt til 3 januar, så i morgen drar vi jammen på interiørshopping også, for å få på plass aller siste bit til stuen. Et par gulvlamper, speil, veggpynt og kommoder mangler før vi kan kalle rommet komplett. Leiligheten skal bli så fiiin <3


Hvordan står det til med dere? Spør hvis dere lurer på hvor noe er fra <3

22 kommentarer
    1. Hei! Så mye fint du har fått 🙂 vil bare gi et tips ang. Rosendahl glassene. De har dessverre en tendens til å fort bli litt stygge i glasset, så jeg anbefaler å vaske på glassprogram eller ca 55 grader for at de skal holde lengst mulig.
      Hilsen ei som jobber i Kitch’n 🙂

    2. Gratulerer med så mye fint:)
      Husk å GI bort det du ikkje skal ha -ikkje kast det, det er mange som trenger ting vi ikkje lengre har behov for,
      Lag en annonse på finn.no eller gi til en innsamling eller til noen du vet ahr behov for det du skal gi bort
      Vær takknemlig for at du har brukt det til nå og send det videre med positiv energi <3

    3. cuskima: Du er herlig Lin<3 Vi tar med oss et lass på søpla i morgen. Der har de også et rom hvor man kan sette fra seg ting man vil gi bort til de som vil komme og hente det gratis. Alt vi legger fra oss der blir som regel plukket opp på et blunk 😀

    4. Hehe flere som er glade i Rosendahl ser jeg. Her er det fulle skap og pynt i masse Rosendahl <3 er så stilig å tidløst 😀 kos deg videre i romjulen og nyttår Marthe 🙂 klem <3

    5. Anna: Ikke sant? Synes det er helt topp <3 Tusen takk, og det samme må du gjøre Anne 😀 Nyt den kommende uken med romjul og nyttårsfeiring 🙂 Stor klem!

    6. fantastisk 🙂 er så bra når folk resirkulerer og ikkje bare kaster 🙂 du har et godt hjerte du <3
      Jysk har tilbud nå og spisebordet og 4 stoler koster 5000,- for de som er intressert.
      Utrolig lekkert moderne,men ikkje noe alle har 🙂

    7. Hei Marthe! Goood jul fine, virker som du har storkost deg du også 🙂 Godt å høre! Også så mye fint dere fik 😀 Rosendahl er helt gull, har så å si ALT selv. Elsker den serien 🙂 Fikk faktisk det siste jeg mangla på julaften, så nå er det komplett 🙂 Hurra! Hva er planene dine på nyttårsaften da? Blir det hæla i taket med Daniel og venner? Ha en fin 3.juledag videre. Klem<3

    8. Ikke værst 😀 Vi fikk også ny spisestue rett før jul, det var ganske herlig! Kjekt med en forandring, og så føler man jo seg så voksen når man kjøper slike møbler, hjelp!

    9. For et nydelig bord! Så mange fine gaver du har fått. Kunne du laget en “What i got for Christmas” video eller blogginlegg? I tillegg så lurte jeg også på om du kunne laget et “Get ready for New Years Eve” blogginnlegg med for eks ideer på hårfrisyrer du finner på nettet (eller gamle bilder fra bloggen eller noe sånt), og for eks kjoleideer på nelly osvosv? Hadde vært superkoselig og veldig nyttig å lese:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg