Merry Christmas y’all!

Goooood juuul alle sammen! Endelig er dagen her. Har dere det bra?! Det håper jeg så inderlig. Min morgen har bare gått til kos i dag. Jeg har fått julestrømpe full av godteri, moteblader og en morgengave fra nissen med nytt pysjsett, sminke og en helt nydelig toalettveske. Dere kan tro jeg er fornøyd <3 De tradisjonelle julefilmene har rullet på tven i hele dag, og om en liten halvtime står både ribba og pinnekjøttet på bestemors fine julebord. Ja, i år har vi bestemt oss for å kjøre begge deler! *GLEDESHYL*

Et lite snarbesøk av enda en barndomsvenninne har jeg også fått i dag. Randi kom på døren i tolv tiden i formiddag, bare for å si hei og dele ut en juleklem <3 Herregud for en herlig gjeng jeg har vokst opp med.

Dette blir en alt for fin kveld, og jeg har ikke tenkt til å tilbringe særlig mye tid foran pcen, men jeg få lov til å ønske dere en god jul! Kjære, gode trofaste bloggleser. Måtte julekvelden din bli magisk <3

Vi sees igjen i morgen! Stor juleklem fra meg til deg <3

7 kommentarer
    1. Good jul! Kos deg masse skjønne du:-)
      Så heldig du er! Hva lykter sljønnhetsproduktene og er det håndkrem?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg