This year’s Christmas Dress

-My Christmas dress just arrived!

*Puh!* Denne lekre saken var å finne i postkassen min på fredag. Akkurat tidsnok til hjemreisen for jula. GUD så fornøyd jeg er nå. Kjolen er jo helt nydelig både å se på og gå i! Riktig nok to meter for lang, men det får jeg sikkert ordnet på et vis. Nå sitter jeg i sofaen til bestemor og bestefar, overlykkelig over at Norge har fått gull, og sprikkmett etter å ha tømt bestemors kakefat. Fortsetter denne kosten så skal jeg nok få angre på at jeg ikke engang vurderte å pakke med pulsklokke og joggesko. Hihi, skit samma! Er det feri så er det feri si <3

Flere som har blitt sittende slavisk foran tv2 i kveld? Bestemors middag måtte inntas i sofaen i ettermiddag fordi ingen av oss hadde ro til å sitte ved middagsbordet. Nesten litt trist at det hele nå er over, men samtidig skal det bli hyggelig å snurre julefilmer de siste tre kveldene før jul <3 Åå, tenk at det bare er tre hele dager igjen dere! NYT dem sier jeg bare. Ikke kast bort denne fine tiden, for det er et helt år til neste jul. 

Ønsker dere en glad fjerde søndag i advent!

6 kommentarer
    1. Jeg bare elsker bloggen din Marthe! Min største inspirasjon er deg. Hadde blitt veldig glad om du tok en tur innom bloggen min og kommenterte om du likte den eller hva jeg kan gjøre anderledes?
      Kos deg masse i jula <3

    2. Fantastisk kjole!!!!
      ja nei hakkje sett TV på 3 -4 uker så eg har ikkje sett håndball eller andre ting med middag i fanget 😀
      Nåe r alle gavene i hus ——-tror eg og eg er trøtt som et fly og skal faktisk legge meg tidlig i kveld <3
      kose deg max i heimen og du....drit i å jogge....seriøst..det er jul og du har jo hele januar å begynne på nye forsetter :D:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg