My Morning in Black and White

Hei og god fredag alle sammen! Mange av dere starter kanskje på juleferien i dag? Det gjør ihvertfall min kjære, og derfor har vi tilbrakt en avslappende og deilig morgen sammen i dag. Tenk nå er det bare seks dager igjen til selveste julaften! GUD. Jeg har jo ikke halvparten av julegavene på plass enda! Jaja, jeg tenker å kjøpe mesteparten i Stavanger i år, så jeg slipper å drasse med meg et halvt tonn av gaver på toget <3 Som jeg gleder meg nå! Søndag drar jeg, og da skal jeg kose meg glugg ihjel fra morgen til kveld i en uke i strekk. D-E-I-L-I-G!

Tenkte bare jeg skulle dele litt stemningsbilder fra fredagsmorgenen før jeg hopper av gårde på noen ærend. Jeg har noen ting å ordne før søndag, og etter et litt for langt bad, og litt for mye fargelegging denne formiddagen begynner jeg allerede å få dårlig tid! Jeg vil så gjerne bli ferdig med alt innen klokken 20.00, så min kjære og jeg bare kan kose oss med håndballkamp i kveld! Håndballkamp med noe godt på middagstallerkenen.

Det er fredagskvelden sin det <3

 Ønsker dere alle en riktig god helg!

21 kommentarer
    1. Du er så heldig som har en såå fin kropp selv om du ikke tenker så altfor mye på trening eller kosthold (slik jeg har oppfattet det). Ikke mange som er like heldige på den fronten!

    2. Jeg også gleder meg veldig til håndballkampen etterpå, og nå er det heldigvis ikke lenge til den starter:) jeg har dessverre ikke juleferie enda, jeg må fortsatt gå to dager til på skola og det er litt kjedelig å tenke på. Men heldigvis er det juleball på mandag så det ser jeg fram til:) ha en flott kveld foran tv-skjermen:)

    3. Så fine bilder, jeg startet min juleferie i går 🙂 Kos deg med håndballkamp på skjermen i kveld, jeg er vell en av de som ikke skal det…. Takler bare ikke den sporten selvom jeg har spilt det selv, haha! Tror jeg må kjøpe en slik fargeleggingsbok jeg kan holde på med mens kjæresten sitter spent foran Tven. God helg og god jul <3

    4. så koselig!! Skal se håndballkampen i kveld jeg og, gleder meg! Hvor er den fine koppen din kjøpt? ☺️

    5. Så fine bilder, Marthe! Jeg må gå på skolen helt fram il den 22. desember, jeg, så min første fridag blir ikke før på lillejulaften! Veldig kjipt! Ha en fin kveld og kos deg med Daniel og håndballkampen!<3

    6. Dæven, den ryggen!! du ser så sterk og veltrent ut, klare tegn på en sunn kropp! Heeeelt nydelig <3

    7. Kaia Matilde: Æsj, hvor ble det av julen da liksom? <3 Håper romjulen går megasakte for din del så du får tid til å nyte denne stunden litt du og :') Tusen takk! Ha en fin lørdag <3

    8. Emma Hulleberg: Hihi, ja disse fargeleggingsbøkene er IKKE dumme! Virkelig en hobby som er undervurdert 😀 Hehe! Du kan bare ønske deg en til jul :’) Tusen takk Emma, og god helg selv! Stor klem <3

    9. Hedda Kalfoss: Å så heldig som skal på juleball da. Det er vel en av de ytterst få tingene jeg savner fra den hektiske skoletiden. Hehe! Håper det blir et magisk et! 🙂 Tusen takk Hedda, ha en super lørdag! Klem

    10. Har du noen gode tips til det å bli samboere? 🙂 Jeg og kjæresten skal snart flytte sammen og jeg kjenner jeg er spent på hvordan det blir og hvordan det skal gå. Kanskje du kan skrive et lite innlegg om det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg