Juleverksted med Petter Pilgaard

Wuhuu! Da var episoden som vi kjørte innspilling til forrige fredag klar, og under her ser dere det ferdige resultatet! Syntes det ble en fin liten snutt jeg! Til dere som ikke har fått det med dere allerede: Petter Pilgaard får i hver eneste episode en morsom oppgave fra Luksusfellen-Hallgeir som han skal løse på lavbudsjett. Denne uken var det juleverksted som sto for tur, og dette skulle han stelle i stand for 479kr. For å få oppdraget godkjent måtte han også ta et juleverksted-instagrambilde som på et eller annet vis skulle få 1000 likes. Derfor fikk han altså også Stina og meg med seg på laget. Mihi! Snurr film for å finne ut om oppgaven ble godkjent eller ikke.

Nå hopper jeg avgårde til stallen <3 Vi skrives igjen i kveld!

7 kommentarer
    1. Så gøy det var å få høre stemmen din, tror ikke jeg har hørt den før. Og fy søren så SØT stemme, hærlighet, du er bare helskjønn Marthe, digger deg (og bloggen din ofc) 😀 <3

    2. Bra video! Synes du virket litt sjenert, siden du nesten ikke sa noenting! Men viktig å komme ut av komforsonen litt. 🙂

    3. eg pleier ikkje å slenge dritt……men…nå kommer litt….sorry på forhånd….
      eg håper at Petter er hyggeligere enn han later som han er…..
      hadde det ikkje vært for dere to hadde han jo pyntet med rosa håndjern og dildoer -seriøst…og han hadde aldri fått 1000 likes selv for en god sak 😛
      Dere var jo veldig flinke,men eg ser jo at pepperkakehusbygging må trenes litt på mihihihi….
      Nå er du flink til alt mulig annet så det gjør ikkje noe:))
      Veldig morsom video<3

    4. Haha, så morsomt! og har lenge gledet meg til å se det, og til å se deg der 😀
      Juletreet ble fint da, og snasent pepperkakehus xD
      så koselig ut i hvertfall, og veldig flott at det ble såpass med penger til veldedighet <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg