My office is Christmas friendly

I går gikk jeg til innkjøp av min første tulipanbukett noen sinne, og med noen små pyntejusteringer på hjemmekontoret var det plutselig blitt julevennlig! Hihi. Det er jammen ikke mye som skal til.. Jeg syntes disse rødfargede blomstene, litt ekstra stearinlys og noen hjerte-ledlys gjorde underverker for stemningen jeg! Med dette speilet inntil veggen kan jeg til og med nyte synet av juletreet bak meg! Haha, gud, jeg er lur..

Eneste jeg mangler nå er en skål med brente mandler! Eller bare en frokostskål med denne deilige smoothien som gikk ned på høykant til lunch i går. Gud, som jeg elsker disse frokost eller lunchbollene. Oppskriften på denne grønne varianten finner dere under her. Bare å teste med en eneste gang!

Recipe – Green smoothie in a bowl:
1. 1 frossen banan 2. 1 boks ananas + juicen 3. 2 håndfuller spinat 4. 1 grønt eple 5. 10 druer 6. 1/2 lime

Slik gjør du:
Mos alt sammen i en blender, tilsett en liten dæsj eplejuice om nødvendig, og nyyyt <3

En bloggfri dag var på ingen måte lagt inn i planen denne uken, men når jeg kjenner etter så var det egentlig utrolig deilig med en pcfri onsdag. Daniel og jeg dro om ettermiddagen på besøk til svigers vi! Skravlet med mor og far, spiste pepperkaker og is og koste oss helt til kveldens håndballkamp. Da dro vi hjem med en menypose full av krabbe som vi nøt som en senere middag <3 Eller.. Nøt og nøt.. Vi snakker mer brøling, krabbe i halsen, og armene i været, for for en spennende håndballkamp! Ah, jeg gleder meg allerede til neste..

Ha en deilig torsdag så lenge dere! Nå har jeg litt blogging å ta igjen <3
Bestemor har allerede sendt bekymringsmelding: “E du syge? Du har isje blogga!”

11 kommentarer
    1. Heeeei.
      Bare lurte på om ej kan få vite kor du he kjøpt den geometriske figuren som står til høyre på pulten din?
      Btw, elsker kontorplassen din, veldig fin <3

    2. Digger det hodet (stod helt stille på hva det heter), haha! Digger sånne, hvor er den fra? Den som står helt til venstre? Kjempefin kontorplass 😍

    3. Kjære, flotte Marthe!
      Ville bare si at jeg egentlig ikke er noe “lese-blogg” jente, men leser absolutt din blogg fast 🙂
      Synes du er en stå på jente med mye energi, gode ideer og flott ytre! Føles nesten ut som at du har alt. Perfekt kjæreste, superfint utseende, fine omstendigheter og gode forhold ellers rundt.
      Ville bare dele noe positivt med deg, siden jeg synes du er en god og down to earth blogger. Stå på videre, du er super!
      Mvh
      Vilde

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg