Snapshots from todays shoot

For en dag, og for et team! <3 Jeg tror aldri jeg har blitt så godt tatt vare på under en shoot jeg. Svensker altså… Notetomyself: De må du jobbe mer med. Dagens lokasjon fant sted på toppen av Operahuset midt i Oslo, og denne ønske-heldressen ble erstattet med to lekre festkjoler. Hehe! Det gikk så fint at. Mellom slagene fikk jeg nemlig en god og varm bil å sitte i mens jeg nøt et helt LASS med sushi. Mihi, ingen som klager da!? Vanligvis reiser jeg hjem fra dager som denne så sulten at hele kroppen rister. Oh well.. Not today!

-Snapshots from todays workspace

Jeg elsker dette her jeg! Å bli møtt med verdens skjønneste team, et stativ fullt av festklær og beskjeden om å velge meg to valgfrie antrekk. Makeup og hår sto jeg i dag også for selv, og det kunne ikke ha passet meg bedre <3 Da vet jeg at jeg ender opp med en look jeg føler meg komfortabel i, og shooten blir med ett mye mye morsommere. Nei, for en deilig jobb jeg har! Nå gleder jeg meg som et barn til å se resultatet og forhåpentligvis også dele det med dere. Har dere sett så lekre kjoler?! Jeg følte meg som en halv million i denne blå maxisaken.

Tror jammen jeg har nyttårskjolen i boks jeg nå!

Takk for en HELT fantastisk tirsdag <3 Nå venter sofaen om en superkjapp flytur!
Den blå kjolen finner dere HER
(affiliateslenke)

33 kommentarer

Siste innlegg