Enjoy the little things…

-Som fargelegging foreksempel!

Aner dere hvor høyt jeg elsker nye lille hobby? Jeg får nesten ikke gjort det jeg skal fordi den forbaska boka ligger og skriker etter å bli farget i! Jeg kjøpte den med hjem fra Libris på lørdag, og de tre siste dagene har jeg erstattet tv-avkoblingen om kveldene med to timers fargelegging i stedet. På et eller annet vis får det meg til å slappe så utrolig godt av! Jeg tenker liksom ikke på noe som helst der jeg ligger og fokuserer på å ikke tusje utenfor strekene. Hihi, det virker jo for dumt, men herregud! Dere blir nødt til å gi dette en sjanse.

Sett bok og fargestifter på ønskelisten med en eneste gang for denne oppdagelsen tror jeg ikke du vil gå glipp av <3 Jeg skulle begynt for lenge siden! Å ligge akkurat slik, på teppe på stuegulvet med noe godt i koppen og noe koselig som bakgrunsstøy på radioen eller tven… Det har rett og slett gjort underverker for sinnet mitt <3

Boken jeg har kjøpt meg heter “Dagdrømmer” og ser slik ut. Jeg kjøpte altså både denne og tusjene på bokforhandleren Libris, for rundt 250 kr til sammen. Mønstrene er så digre at jeg tipper det vil ta meg et halvt år å farge ut boken.. Det er en billig hobby si!

Flere som har testet ut denne hyggelige trenden? <3 

33 kommentarer
    1. Har selv boken som heter “Enchanted forest”, og er helt forelsket <3 Virkelig balsam for sjela!
      Lurte også på om du kunne komme med noen lunsjtips for oss, Marthe? <3

    2. Jeg kjøpte meg en bok som heter “Finn roen med mandala – fargelegging”, bare masse nydelige mandalamønster! Fantastisk 🙂

    3. Ååå de så gøy ut! Har ikkje prøvd ut dette selv. Jeg lurer på om du kan starte å lage litt videoer igjen? Er så kjekt å se bloggerne litt mer “ekte”, altså ikkje bare i ro på bilde (selv om du er veldig pen på bilde). Det er mange morsomme challenger og kjekke videoer du kan gjøre. Føler jeg blir kjent med bloggere som også lager videoer, på en annen måte:)?

    4. Ååh, det så veldig avslappende ut!
      Hvor er kjolen din fra forresten? Den så veldig fin ut! 🙂
      Kunne du kommet med et innlegg med hverdagskjoler, som ikke er sånn superpynta? 🙂
      Stå på, og god jul! Klem 🙂

    5. Dette har jeg testet og jeg elsker det! Kjøpt mine farger og bok på Nille for ikke så mye 🙂 Skal kjøpe meg fler tegnebøker!! Det er veldig avslappende som du sier,og det hviler hode av og sitte foran tvn eller pcn :))

    6. Mia: Kjolen er fra Bikbok 🙂 Den kjøpte jeg også på lørdag for 249kr <3 Ja, det kan jeg også prøve å få til! Elsker hverdagskjoler selv 🙂

      God juul Mia! Klem

    7. Jeg har ikke prøvd dette men var glad i tegning som liten, så kan tenke meg det er noe for meg. Men jeg har ikke tid for tiden!
      I fjor sommer var jeg helt hektet på crochet (hekling). Jeg så en tutorial på YouTube av brukeren Bella Coco som brukte søte pastellfarger og jeg laget mange, mange firkanter og i løpet av min trege sommerjobb og kunne ikke legge det fra meg da jeg kom hjem. Ved slutten hadde jeg et søtt hjemmelaget koseteppe 🙂

    8. Ah, way ahead of you 😉
      Jeg har alltid fargelagt, det har ofte byttet ut alt annet og jeg har stresset ned med farger og ark. Jeg printer ofte ut mine egne da, jeg kjøpte printer for bare det 😉 kos deg 🙂

    9. Åå jaa, det er en herlig ting å bruke ekstratiden sin på!! Med mindre man velger feil farge og man går inn i verdens største depresjon fordi det ikke ble som man hadde håpet
      jeg har jo astma i tillegg så herregud, det er virkelig ikke greit for meg a s

    10. Fantastisk avslappende hobby og tidfordriv! Jeg er på min sjette bok nå, siden oktober. Skal sies at jeg har knekt beinet, og har ikke så mye annet å foreta meg. Godt tips: kjøp inn maaange bøker om du noen gang skulle bli sengeliggende! Da slipper du iallfall å kjede deg 🙂

    11. Greit nok at du vil virke jordnær, men du ligger liksom alltid på gulvet! Er det ikke ubehagelig?

    12. Ida: Å <3 Ja jeg vil tippe at dette er et glimrende tidsfordriv i slike situasjoner. Tenker å pakke med meg en bok på neste lange flyreise også. Må jo være genialt! <3 Håper det går bedre med deg og beinet i disse dager! Stor klem <3

    13. Har også fått helt dilla på fargelegging 😀
      Anbefaler å kjøpe en pakke med 36 ulike tusjer, det er så mye gøy når man har mange ulike farger å velge mellom 😀

    14. Jeg har den samme! Er helt enig med deg, den er helt fantastisk! Timene bare flyr og man slapper så godt av 🙂

    15. Ah, jeg elsker og sette meg ned med disse bøkene! Har vel snart brukt en formue på tusjer, haha! Får aldri nok farger 💕 vil også anbefale “den magiske skogen” og den “den hemmelige hagen.” Elsker de to bøkene! Tar år og dag, men jammen er det verdt det når bøkene fylles med nydelig farger 😄👌🏻 Kos deg masse med din nye hobby! Etter hvert ligger du å ser for deg bøkene mens du skal sove 😅

    16. Haha, guud så mange timer jeg kan bruke på å fargelegge eller tegne! Det er virkelig avslappende, og veldig undervurdert! Nordli har veldig mange forskjellige tegnebøker, forresten!
      Jeg elsker virkelig kjolen din – kan jeg spørre hvor den er ifra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg