I love you to the moon and back ♥

– A little bit parent, and a little bit best friend… ♥

Da var kofferten pakket og jeg klar for hjemreisen. En hest venter på meg i stallen i morgen tidlig, og en jobbtur til Oslo fredag morgen. -MEN til en forandring reiser jeg hjem med et smil, for om halvannen uke står jeg akkurat slik og klemmer på hu gamlemor igjen. Da er det juleferie, og da blir jeg i minst syv dager. For en deilig følelse! Dagen i dag har gått til blogging, avslapning, god mat og kos, og om to små timer sitter jeg på toget til Kristiansand igjen. Der venter en fin mann som det heller ikke skal bli feil å få klemt litt på <3



Today i’m feeling blessed ♥  Fy så fine mennesker jeg har rundt meg.

Bestemor, vi sees igjen om 11 små dager! *Nedtellingen er i gang*

26 kommentarer

Siste innlegg